دوشنبه ۲۵ شهریور ۱۳۹۲ - ۱۶:۰۵
کد خبر: 82619
سلامت نیوز : رئیس کل سازمان نظام پزشکی ایران، از معاونان سابق آموزشی و پژوهشی و رفاهی سازمان نظام پزشکی، تقدیر و تشکر کرد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از مهر ؛ این مراسم که با تقدیر ویژه از دکتر علی یزدانی و دکتر حسن هویدا و خیرمقدم به معاونان جدید سازمان نظام پزشکی همراه بود، دکتر علیرضا زالی رئیس کل سازمان نظام پزشکی با اشاره به سجایای اخلاقی و شخصیتی دکتر یزدانی معاون سابق آموزشی سازمان نظام پزشکی گفت: دکتر یزدانی نه تنها از دندان پزشکان ممتاز، علمی ، حرفه ای  کشور به حساب می آید، بلکه از ابعاد اخلاقی ، حرفه ای و... ستودنی است. این افتخار نصیب من شد که از سالهای پیش تا کنون از نزدیک شاهد سجایای اخلاقی و مثال زدنی این شخصیت بزرگوار باشم. به عقیده من هر مقامی که در حوزه پزشکی به دکتر یزدانی داده شود، شخصیت وی بالاتر از آن پست است.

وی افزود: دکتر یزدانی ها از برندهای جامعه پزشکی کشور هستند و وی در همه ابعاد موفق و ارزنده است.

زالی در ادامه به دکتر هویدا معاون سابق رفاهی سازمان نظام پزشکی اشاره کرد و افزود: جامعه پزشکی به خوبی با شخصیت دکتر هویدا آشنا هستند. این شخصیت بزرگوار بر بهداشت و درمان کشور حق ویژه دارند و به حق از مدیران خدوم کشور بوده اند. وی به نگاه ملی کشور تعلق دارد و از پیشکسوتان قابل احترام است. دکتر هویدا در هر بخشی که حضور داشته است، منشا برکات زیادی بوده و افراد بزرگ جامعه پزشکی کشور نسبت به وی با احترام خاصی برخورد می کنند. شخصیت وی به گونه ای است که طی سالهای اخیر به عنوان شخصیت ملی حفظ شده است و خوشحالیم که وی پست مشاور عالی سازمان نظام پزشکی را پذیرفتند و همچنان در سمت مشاوره در خدمت این عزیز هستیم.

وی ادامه داد: باید بگویم که تغییرات اخیر که در سازمان نظام پزشکی رخ داد به معنا نفی شخصیت افراد نیست و به تغییرات کاملا عادی بازمی گردد که در هر نهادی رخ می دهد.

در ادامه این مراسم با ارایه لوح تقدیر از زحمات این دو پیشکسوت بزرگوار قدردانی شد و با خیرمقدم خطاب به مدیران و معاونان جدید سازمان، توضیحاتی در رابطه با پیشینه مدیریتی آنها ارایه شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha