سه‌شنبه ۲۶ شهریور ۱۳۹۲ - ۱۴:۲۸
کد خبر: 82709

سلامت نیوز : سرپرست دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت: ارتباط پزشک با بیمار نباید پولی باشد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایسنا ؛ دکتر قاسم جان‌بابایی شب گذشته 25 شهریور ماه 92 در دیدار با آیت الله طبرسی نماینده ولی فقیه در مازندران اظهارداشت: افزایش کلینیک‌ها و تخت‌های بیمارستانی در برنامه کاری قرار دارد.

وی ادامه داد: ایجاد کلینیک‌های تخصصی و فوق تخصصی طوبی با تعرفه دولتی علاوه بر کاهش هزینه‌های گزاف درمانی، پناهگاهی برای بیماران به ویژه بیماران خاص و سرطانی است.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی مازندران با تاکید بر این‌که ارتباط پزشک با بیمار نباید پولی باشد، گفت: کلینیک طوبی توانسته به این هدف جامه عمل بپوشاند.

جان‌بابایی یادآور شد: ویزیت روزانه یک صد بیمار در بخش خون یکی دیگر از خدمات کلینیک طوبی است.

وی با بیان این‌که این کلینیک در سطح کشور نمونه و الگویی برای سایر مراکز دولتی است، افزود: به همین منظور افزایش کلینیک‌ها و تخت‌های بیمارستانی را در برنامه کاری گنجاندم.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی مازندران تصریح کرد: برای ارایه خدمات درمانی به بیماران سرطانی و کمک به آنها، پیشنهادات مراکز درمانی خصوصی را نپذیرفتم و ترجیح می‌دهم در بخش دولتی کارکنم.

جان‌بابایی رضایت مردم را یکی از اولویت‌های کاری خود در دانشگاه علوم پزشکی مازندران دانست و افزود: کلینیک‌های تخصصی و فوق تخصصی طوبی در شهرهای قائمشهر و آمل نیز در حال راه اندازی است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha