هفته گذشته دایره حقوقی وزارت بهداشت، تصمیم وزارت بهداشت دولت پیشین مبنی بر مجاز شمردن حق انجام برخی خدمات رادیولوژی توسط پزشکان عمومی را غیرقانونی شناخت و این آیین نامه را ملغی اعلام کرد.

سلامت نیوز : رییس انجمن علمی رادیولوژی ایران خبر داد: هفته گذشته دایره حقوقی وزارت بهداشت، تصمیم وزارت بهداشت دولت پیشین مبنی بر مجاز شمردن حق انجام برخی خدمات رادیولوژی توسط پزشکان عمومی را غیرقانونی شناخت و این آیین نامه را ملغی اعلام کرد.

دکتر جلال جلال‌شکوهی در گفت‌وگو با (ایسنا)، با بیان اینکه طی چند هفته گذشته جلساتی با مسئولان وزارت بهداشت برگزار شده و مطالبات جامعه رادیولوژی را مطرح کرده‌ایم، گفت: دکتر هاشمی نیز خط‌ مشی رییس جمهور را مبنی بر استفاده از پتانسیل‌ها و ظرفیت‌های موجود در انجمن‌های علمی تخصصی دنبال می‌کند.

وی ادامه داد: در همین راستا از وزارت بهداشت درخواست کرده‌ایم دفتری را در وزارت بهداشت برای این انجمن در نظر بگیرند تا جامعه رادیولوژی بتواند مطالبات خود را پیگیری کند و دیگر شاهد بروز تصمیمات غیرکارشناسانه‌ای نظیر صدور مجوز برای انجام خدمات رادیولوژی توسط سایر گروه‌های پزشکی نباشیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha