سلامت نیوز : رئیس اورژانس کشور پس از ارزیابی وضعیت مصدمان حادثه واژگونی اتوبوس حامل زائران عراقی در بیمارستان چمران لرستان از انتقال مصدومان این حادثه به تهران خبر داد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از مهر ؛ دکتر محمدتقی طالبیان گفت: طی هماهنگی انجام شده 7 تن از مصدومان با همراهی تکنسینهای فوریتهای پزشکی 115 توسط هلی کوپتر هلال احمر به بیمارستان بقیه الله انتقال یافتند.

وی افزود: همچنین 8 تن دیگر از مصدومان توسط اتوبوس آمبولانس و تحت مراقبتهای ویژه تکنسینهای اورژانس 115 در حال انتقال به تهران هستند و 4 تن دیگر نیز توسط موبایل ای سی یو (آمبولانس مجهز به امکانات مراقبتهای ویژه) به تهران منتقل شدند.

به گفته طالبیان، 4 تن از مصدومان همچنان در بخش مراقبتهای ویژه بیمارستان شهید چمران بروجرد بستری هستند.

بنابراین گزارش، در ساعت 2 و 37 بامداد سه شنبه مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشكی لرستان از یک حادثه واژگونی یک دستگاه اتوبوس با 36 سرنشین در 6 تا 8 کیلومتری محور بروجرد به تهران مطلع شد كه بلافاصله 6 دستگاه آمبولانس اورژانس پیش بیمارستانی 115 به محل حادثه اعزام شدند.

بنا بر این گزارش اولین آمبولانس 10 دقیقه پس از اعلام حادثه به اورژانس در محل حادثه حاضر شد. با حضور 6 تیم امدادی اورژانس 115 در صحنه حادثه، اقدامات اولیه پزشکی همچون مایع درمانی، آتل گیری،‌ ‌پانسمان، ثابت سازی اندام ها و انتقال 21 مصدوم این حادثه به بیمارستان شهید چمران بروجرد صورت گرفت.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha