سلامت نیوز: عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی با اشاره به موضوع انتزاع دانشگاه علوم پزشکی ایران از تهران توسط شورای عالی انقلاب فرهنگی، گفت: دانشگاه علوم پزشکی ایران از این پس دانشگاهی مستقل محسوب می‌شود.

عبدالرحمان رستمیان در گفت و گو با پانا، با بیان این مطلب خاطرنشان کرد: موضوع انتزاع دانشگاه علوم پزشکی ایران از تهران در ابتدای سال جاری نیز طبق مصوبه شورای گسترش آموزش وزارت بهداشت مطرح و به آن ایراداتی گرفته شد.
 
این نماینده مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: خوشبختانه شورای عالی انقلاب فرهنگی به انتزاع این دو دانشگاه از یکدیگر رأی مثبت داده است تا پرونده بحث انتزاع دانشگاه ایران از تهران به طور کامل بسته شود و دانشگاه علوم پزشکی ایران از این پس دانشگاهی مستقل به شمار می رود.
 
وی با بیان اینکه دانشگاه علوم پزشکی ایران یکی از بهترین دانشگاه ها در عرصه علوم پزشکی محسوب می شود، خاطرنشان کرد: خوشبختانه دانشگاه علوم پزشکی ایران در برخی رشته های علوم پزشکی همچون پیراپزشکی، مدیریت علوم پزشکی و توانبخشی قطب علمی کشور محسوب می شود.
 
رستمیان با اشاره به سرنوشت دانشجویان این دو دانشگاه پس از انتزاع نیز گفت: تا آنجایی که ما این موضوع را پیگیری کرده ایم خوشبختانه به دانشجویان هر دو دانشگاه آسیبی نمی رسد. ضمن اینکه همه اعضای هیات علمی و دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی از این ادغام ناراضی بودند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha