سرپرست سازمان پزشکی قانونی کشور گفت: سازمان پزشکی قانونی از نظر علمی و مجموعه خدماتی که ارائه می کند به پیشرفت های قابل توجهی دست یافته است.

به گزارش سلامت نیوز به نقل ازمهر، دکتر محمد حسن عابدی، در مراسم تودیع و معارفه تعدادی از معاونین و مدیران کل سازمان پزشکی قانونی کشور گفت: سازمان پزشکی قانونی در دوره فعالیت 14 ساله اش تغییرات، تحولات و افت و خیزهای فراوانی داشته و در هر دوره با کمک کارکنان و مدیران توانسته بامشکلات به خوبی برخورد و آنها را مرتفع کند.

وی افزود: این سازمان علی رغم تمامی کمبودها و معضلات توانسته وظایف خود را بر اساس اساسنامه  انجام دهد و خدماتش در هر دوره بهتر از قبل بوده است.

وی خاطرنشان کرد: کار و خدمتی که امروز در پزشکی قانونی انجام می شود از نظر حجم کمی و کیفی با دوره های گذشته به خصوص سالهای ابتدایی راه اندازی سازمان قابل مقایسه نیست.

سرپرست سازمان پزشکی قانونی کشور در خصوص انجام برخی تغییرات در سطح معاونان و مدیران کل سازمان گفت: به دلیل وجود برخی مسائل و نیازهای درونی و برونی سازمان، جابجایی هایی در سطح معاونین و مدیران کل صورت گرفته که امیدواریم هر کس در مسئولیت جدید خود نوع بهتری از خدمات را ارائه دهد.

درادامه این مراسم هر یک از معاونان و مدیران کل، طی سخنانی با اشاره به پیشرفت های صورت گرفته، بر لزوم همکاری و تعامل بیشتر بین بخش های مختلف سازمان تاکید کرده و وجود این تعامل را عامل دستیابی به سطوح بالاتر پیشرفت عنوان کردند.

شایان ذکر است که تودیع معاونان و مدیران کل عمدتا به دلیل ادامه تحصیل این افراد صورت گرفته و برخی از آنان نیز در سطوح مدیریتی دیگری جابجا شده اند.
 

 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha