یکی از معیارهای مهم موفقیت دولت از نظر مردم، کارآمدی حوزه بهداشت و درمان آن است اما متاسفانه در کشور ما نظام سلامت به دلیل اختصاص بخشی از بودجه آن به سایر حوزه‌ها، کارآمد نیست.

سلامت نیوز : وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: اگر نظام سلامت یک دولت کارآمد نباشد باعث سرافکندگی و شرمندگی دولت می‌شود.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایسنا ؛ دکتر حسن قاضی‌زاده هاشمی، صبح امروز در مراسم افتتاحیه فاز دوم بیمارستان فوق تخصصی رضوی اظهار کرد: یکی از معیارهای مهم موفقیت دولت از نظر مردم، کارآمدی حوزه بهداشت و درمان آن است اما متاسفانه در کشور ما نظام سلامت به دلیل اختصاص بخشی از بودجه آن به سایر حوزه‌ها، کارآمد نیست.

وی عنوان کرد: باید به بخش پیشگیری اهمیت بیشتری داده شود اما همزمان باید به امر درمان نیز توجه کرد.

دکتر هاشمی گفت: امروز شاهد افتتاح پروژه‌ای عظیم در مجموعه نظام اسلامی در جهت خدمت به مردم هستیم.

وی اظهار کرد: نیاز به چنین بیمارستان‌های مجهزی در کشور به خصوص در زمینه تشخیص بیماری احساس می‌شود که امیدواریم با توجه به اهمیت پیشگیری از این امکانات بیشتر استفاده شود.

هاشمی در خصوص کمک های وزارت بهداشت برای بیمارستان های مجهز، اذعان کرد: وزارت بهداشت باید در بخش‌های علمی و پژوهشی و همچنین احداث مراکز تحقیقاتی و پژوهشکده‌های متعدد نیز همکاری لازم را داشته باشد.

وی افزود: یکی از مهم ترین خدمات این بیمارستان، تربیت نیروی کارآزموده است تا بتوانند در بخش‌های تخصصی و فوق تخصصی خدمت کنند.

وزیر بهداشت عنوان کرد: امیدواریم شاهد گسترش شعبه‌های بیمارستان رضوی در خراسان رضوی، کشور و حتی جهان اسلام باشیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha