مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی گفت: تمامی هزینه‌های بیماران خاص (دارو و تجهیزات پزشکی مربوط به بیماری‌های خاص) از جمله کلیوی، هموفیلی، دیالیزی و ... توسط سازمان‌ تأمین اجتماعی پرداخت می‌شود.

سلامت نیوز : مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی گفت: تمامی هزینه‌های بیماران خاص (دارو و تجهیزات پزشکی مربوط به بیماری‌های خاص) از جمله کلیوی، هموفیلی، دیالیزی و ... توسط سازمان‌ تأمین اجتماعی پرداخت می‌شود.

سید تقی نوربخش در گفت وگو با فارس درباره خبر خوش به بیماران خاص اظهار داشت: تفاهم نامه ای مابین وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی و وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی منعقد شده است که براساس آن از اول مهر تمامی هزینه های بیماران خاص از جمله کلیوی، هموفیلی، دیالیزی و ... توسط سازمان های بیمه گر از جمله تأمین اجتماعی پرداخت می شود.

وی ادامه داد: بر این اساس تمامی هزینه های بیماران خاص به صورت 100 در صد رایگان است و قیمت داروها نیز به سال 91 بر می گردد.

نوربخش یادآور شد: در گذشته سازمان تأمین اجتماعی تنها شصت درصد از هزینه های بیماران خاص را پرداخت می کرد که از اول مهر پوشش 100 در صدی داده می شود.

مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی یادآور شد: ردیف بودجه این اقدام نیز از بودجه سال 92 تأمین شده است و این گام بزرگی در راستای حمایت از قشر آسیب پذیر جامعه است.

وی با بیان اینکه سازمان تأمین اجتماعی در حال حاضر 37 میلیون نفر را تحت پوشش دارد بیان داشت: رایگان شدن تمام هزینه بیماران خاص از جمله تجهیزات پزشکی آنها اولین گام سازمان در راستای حمایت بیشتر است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha