سلامت نیوز:  یکی از بهترین‌های جامعه روابط‌عمومی ایران، چندی است که در بستر بیماری بسر می‌برد. کمتر کسی است که در فضای روابط‌عمومی ایران تنفس کرده باشد اما با ابراهیم دربانیان، مدیرکل اسبق روابط‌عمومی سازمان تأمین اجتماعی و از پیشکسوتان این حوزه، آشنا نباشد.


دربانیان که خود، روزگاری نه چندان دور برای دلجوئی از دوستان و عزیزان بیمار خود، پیشقدم می‌شد و از آنها عیادت می‌کرد حالا چند ماهی است که با بیماری دست و پنجه نرم می‌کند و به عیادتش می‌روند!

رسم روز گار است و حکمتش را خدا می‌داند و بس!

در آخرین دیدارم با ابراهیم دربانیان از وی شنیدم: باور نمی‌کنی در این مدت که بستری شده‌ام، هیچ چیز به اندازه دیدن دوستان، خوشحالم نمی‌کند. از همه بخواهید برایم دعا کنند!

 وی که نزد اصحاب روابط‌عمومی، به نیکی یاد می‌شود به تواضع، پشتکار و خستگی‌ناپذیری مشهور است و حداقل در سال‌های اخیر در برگزاری کنفرانس‌ها و همایش‌های تخصصی، زحمات فراوانی کشیده و منشاء برکت و حرکت برای جامعه روابط‌عمومی بوده است.

همانگونه که از عکس مشخص است دکتر سید تقی نوربخش مدیرعامل جدید سازمان تأمین اجتماعی به همراه علیرضا امیرپور که وی نیز در گذشته، مدیر کل روابط‌عمومی سازمان تأمین اجتماعی بود به عیادت ابراهیم دربانیان رفته و برای وی آرزوی بهبودی کرده‌اند.

ناگفته نماند اقدام اخیر مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی در عیادت از دربانیان، حرکتی قابل تقدیر و اقدامی مؤثر در افزایش منزلت سازمانی همکاران است.

برای دربانیان عزیز سلامتی و بهبودی کامل مسئلت می‌کنیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha