سلامت نیوز : مدیرکل دفتر بیمه‌های سلامت وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: ساختار و تشکیل سازمان بیمه سلامت ایران بر اساس برنامه پنجم توسعه است و نظرات افراد در خصوص تغییر در ساختار بیمه سلامت شخصی است.

محمدباقر هوشنگی در گفت‌وگو با فارس، با اشاره به اینکه به زودی نخستین جلسه شورای عالی بیمه در دولت یازدهم با حضور وزرای تعاون، کار و رفاه اجتماعی و بهداشت برگزار خواهد شد اظهار داشت: در این جلسه قرار است داروهای جدیدی به لیست داروهای بیمه‌ای اضافه شود.

وی تصریح کرد: در نخستین جلسه شورای عالی بیمه موضوعات مختلفی در دستور کار شورای قرار خواهد گرفت که امیدواریم پس از اتمام نخستین جلسه، جلسات دیگر شورای عالی بیمه به صورت منظم برگزار شود.

هوشنگی در ادامه در خصوص آخرین وضعیت سازمان بیمه سلامت ایران اضافه کرد: همانطور که در برنامه پنجم توسعه تأکید شده است همه سازمانهای بیمه‌گر و همچنین سازمان بیمه خدمات درمانی موظف هستند زیرمجموعه سازمان بیمه سلامت قرار گیرند.

مدیرکل دفتر بیمه‌های سلامت وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی ادامه داد: هیچ تغییری در ساختار سازمان بیمه سلامت صورت نخواهد گرفت و این سازمان طبق سال گذشته به فعالیت خود ادامه خواهد داد.

وی در خصوص اظهارنظر برخی از نمایندگان مجلس در خصوص تغییر در ساختار سازمان بیمه سلامت و قرار گرفتن این سازمان زیرمجموعه سازمان تأمین اجتماعی گفت: این نظرات، نظرات شخصی است و باید به برنامه پنجم توسعه توجه شود و در آن به برنامه ساختار و کلیات سازمان بیمه سلامت اشاره شده است.

به گزارش فارس در حالی مدیر کل بیمه‌های سلامت وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی تأکید دارد که هیچ تغییری در ساختار سازمان بیمه سلامت صورت نخواهد گرفت که عبدالرضا عزیزی تأکید دارد که باید شکل و ساختار سازمان بیمه سلامت تغییر کند!

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha