سلامت نیوز : معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست تاكید كرد: حركت براساس قانون و توجه به دانش فنی خط مشی اصلی این سازمان است بنابراین این سازمان محلی برای دلالی و كارگشایی یك عده خاص نخواهد بود.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از مهر ؛ معصومه ابتكار روز یكشنبه در مراسم معارفه معاون و مدیران جدید سازمان حفاظت محیط زیست گفت : تمامی دستور العمل ها، مصوبات و مكاتبات این سازمان از این پس براساس قانون و با نظر كارشناسانه ارایه می شود و در صورت تكیه برقانون و نظرات كارشناسانه می توان به رفع مشكلات زیست محیطی در كشور امیدوار بود.

وی افزود : تعالی سازمان در گروی توجه به توان فنی و علمی است و این موضوع یكی از برنامه های ۱۰۰ روزه دولت امید و تدبیر است .

ابتكار یادآور شد: گاهی نقاط ضعف برخی افراد و مدیران مانع می شود تا از حق دفاع كنند كه باید تلاش كنیم این مشكل در سازمان محیط زیست برطرف شود .

رئیس سازمان حفاظت محیط زیست همچنین توجه به توسعه پایدار همگام با حفظ محیط زیست را از دیگر اولویت های این سازمان اعلام كرد و گفت : علاوه براین باید به وضعیت معیشت كاركنان سازمان محیط زیست توجه ویژه شود از این رو در حد توان تلاش می كنم كه مشكلات در این زمینه كاهش یابد .

در این مراسم فریبا لاهوتی به عنوان مدیركل حوزه ریاست و مشاور رئیس سازمان و سید محمد مجابی به عنوان معاون توسعه مدیریت، حقوقی و امور مجلس سازمان حفاظت محیط زیست معرفی شدند.

همچنین علیرضا مزینانی به عنوان سرپرست حوزه حراست سازمان محیط زیست معرفی شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha