پروفسور " مجید سمیعی " استاد مشهور جراحی مغز و اعصاب جهان ، اواسط آذرماه برای شركت در همایشی علمی - تخصصی عازم ایران خواهد شد.

پروفسورسمیعی كه برای شركت در یك همایش علمی‌وانجام چند عمل جراحی مغز و اعصاب در پكن پایتخت چین بسر می‌برد ، در گفت وگو با ایرنا در پكن اظهار داشت:پنجم دسامبر آینده(‪ ۱۴‬آذرماه) برای شركت در یك سمپوزیوم بین‌المللی جراحی مغز و اعصاب به ایران سفر خواهم كرد.

وی گفت:این نشست از روز ‪ ۱۵‬آذر به مدت سه روز دربیمارستان میلاد تهران برگزار خواهد شد.

این‌استاد مشهورجراحی مغز واعصاب جهان كه مهرماه گذشته مفتخربه دریافت عالی‌ترین نشان افتخاری دولت چین ویژه‌متخصصین خارجی شد،گفت: احتمالا در این سمپوزیوم همچنین خانم دكتر" لین فون" استاد كرسی جراحی مغزواعصاب دانشگاه پزشكی پكن نیز شركت خواهد كرد.

وی گفت : در این همایش آخرین و تازه‌ترین یافته‌های جراحی مغز و علوم اعصاب توسط متخصصین مورد بحث و بررسی قرار خواهد گرفت.

پروفسور سمیعی كه ریاست مركز بین‌المللی علوم اعصاب شهر هانوفر آلمان و ریاست مركز مغز و اعصاب چین را برعهده دارد ، گفت : همچنین فردا (یكشنبه) در قالب یك همایش علمی - تخصصی چند عمل جراحی مغز و اعصاب را به‌صورت ‪live‬ در حضور متخصصان و جراحان چینی در پكن انجام خواهم داد.

وی گفت : در همایش‌ها و نشست‌های تخصصی بسیاری‌از مسایل در قابل تئوری مطرح می‌شود كه طبعا مشاهده آن از نزدیك وانجام آن روی بیماران، نقش موثری در كاربردی كردن یافته‌های جدید و ارتقای علم جراحی مغز و اعصاب دارد.

پروفسور سمیعی جراح سرشناس وبرجسته ایرانی مقیم آلمان است وتاكنون‌دهها دوره بازپروری برای جراحان چینی در رشته مغز و اعصاب برگزار كرده است.

او در سال ‪ ۱۳۱۶‬خورشید در شهرستان رشت دیده به جهان گشود و در سن ‪۳۳‬ سالگی به درجه پروفسوری در رشته مغز و اعصاب مفتخر گردید.


 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha