سرپرست دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی در نخستین حکم خود برای ثبات و آرامش مدیریتی، تمام مدیران دانشگاه را در مسئولیت‌هایشان ابقا و بیان داشت که قانون تمام وقتی پزشکان را نیز رعایت خواهد کرد.

قانون تمام وقتی پزشکان را رعایت می‌کنیم
سلامت نیوز : سرپرست دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی در نخستین حکم خود برای ثبات و آرامش مدیریتی، تمام مدیران دانشگاه را در مسئولیت‌هایشان ابقا و بیان داشت که قانون تمام وقتی پزشکان را نیز رعایت خواهد کرد.

علی اصغر پیوندی در گفت‌وگو با تسنیم، در تشریح مهم‌ترین برنامه‌های خود در دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی اظهار داشت: در وهله نخست باید ثبات در دانشگاه برقرار شود، براین اساس حکم ابقا تمام مسئولیت‌ها را صادر کرده‌ام تا مدیران دانشگاه در آرامش به کار خود ادامه دهند.

وی در پاسخ به این پرسش که چون شما همزمان سرپرست دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی و رئیس سازمان نظام پزشکی تهران نیز هستید آیا این مسئله باعث دو شغلی بودن شما نمی‌شود، عنوان کرد، خیر؛ چون سازمان نظام پزشکی یک NGO به حساب می‌آید و در قانون جزو مفاد دو شغل بودن نیست.

پیوندی در پاسخ به پرسش دیگری مبنی بر اینکه با توجه به اینکه شما در حال حاضر مسئولیت سرپرستی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی را بر عهده گرفته اید آیا به قانون تمام وقتی پزشکان (ماده 32 برنامه پنجم توسعه) مبنی بر فعالیت در یک جا (یا بخش‌های دولتی یا بخش‌های خصوصی) پایبند خواهید بود؟ عنوان کرد: بله، با توجه به اینکه بنده از گذشته نیز مطب داشتم، از این به بعد اگر بخواهم عمل جراحی انجام دهم در بیمارستان‌های دولتی این عمل‌های جراحی را انجام خواهم داد تا به قانون تمام وقتی پزشکان نیز عمل شود.

پیام ریاست دانشگاه به مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید

در این راستا علی اصغر پیوندی سرپرست دانشگاه در پیامی آغاز سال تحصیلی 93-92 را به تمامی دانشگاهیان علوم پزشکی شهیدبهشتی، اساتید، اعضای هیات علمی، کارکنان و به ویژه دانشجویان تبریک گفت. در این پیام آمده است.

همکاران گرامی، اساتید ، مدیران و دانشجویان عزیز

شروع سال تحصیلی جدید را به تمامی شما اعضای خانواده بزرگ دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی تبریک عرض نموده و امیدوارم در این سال تحصیلی جدید با تلاش مضاعف و همکاری یکدیگر شاهد توفیقات بیشتر و اعتلای دانشگاه در حوزه های مختلف آموزش، پژوهش، درمان ، بهداشت، دانشجویی و... در عرصه‌های ملی و بین المللی باشیم.

مستحضرید که دانشگاه جایگاه کسب دانش، مهارت، معرفت، اخلاق و تولید علم است. مکانی برای تربیت نسل جوان و آینده سازانی که سرنوشت کشور را رقم خواهند زد و زمینه پیشرفتهای علمی و فناوری و تکامل معنوی جامعه را فراهم خواهند آورد و به فرموده بنیانگذار کبیر جمهوری اسلامی ایران ، دانشگاه مبدا تمام تحولات کشور است و در این عرصه دانشگاههای علوم پزشکی که با خدمت به مردم دردمند و کاهش آلام آنان سروکار دارد جایگاه ویژه ای دارند.

دانشگاهیان ارجمند،گرچه آغاز سال تحصیلی همواره مصادف با هفته دفاع مقدس و یاد و خاطره رشادتها و ایثار شهدا می باشد اما امروز جنگ ما جنگ نرم افزاری و جبهه ما جهاد علمی است و در این راستا دانشگاهها سنگرهای این جبهه و اساتید دانشگاه به فرموده مقام معظم رهبری فرماندهان این جنگ نرم افزاری هستند که در تعیین سرنوشت این جنگ و اقتدار علمی کشور نقش بسیار مهمی برعهده دارند.

بر این اساس از تمامی شما فرهیختگان ، اساتید، دانشجویان و دانشگاهیان علوم پزشکی شهیدبهشتی می خواهم فرصت را غنیمت شمرده ، عزم خود را برای مجاهدتی بزرگ جزم کنید و با یاری خداوند تعالی و بهره گیری از تمامی امکانات نهایت سعی و تلاش خود را بکار گیریم تا انشاءا... موفق به فتح قله‌های رفیع افتخارات علمی در عرصه های مختلف آموزشی، پژوهشی، بهداشتی، درمانی، علمی و...  در عرصه‌های ملی و بین المللی شویم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha