دوشنبه ۱ مهر ۱۳۹۲ - ۱۱:۲۰
کد خبر: 83116

متاسفانه به دلیل بی احتیاطی برخی افراد این جنگل ملی دچار حریق و آتش آن گسترده شد. اما خوشبختانه هم اکنون با تلاش هایی که توسط محیط زیست استان گلستان صورت گرفت به خوبی این حریق به طور کامل مهار شد.

آتش سوزی پارک ملی گلستان مهار شد
سلامت نیوز : نماینده مردم استان گلستان در مجلس شورای اسلامی با اعلام اینکه آتش سوزی پارک ملی گلستان به طور کامل مهار شده است، گفت: هنوز خسارات این آتش سوزی به دست نیامده است.

سلیمان عباسی در گفت و گو با پانا، با بیان اینکه  تمام نیروهای استانی به منظور مهار این آتش‌سوزی همکاری لازم داشته ‌اند، اظهار داشت: متاسفانه به دلیل بی احتیاطی برخی از افراد این جنگل ملی دچار حریق و آتش آن گسترده شد. اما خوشبختانه هم اکنون با تلاش هایی که توسط محیط زیست استان گلستان صورت گرفت به خوبی این حریق به طور کامل مهار شد.

این نماینده مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: بنده روز جمعه ای که پشت سر گذاشتیم از نزدیک با تلاش هایی که توسط ماموران محیط زیست برای کنترل آتش سوزی صورت می گرفت در جریان قرار گرفتم که خوشبختانه به طور کامل مهار شده است و اقدامات خوبی برای کنترل این مشکل صورت گرفت.
وی در پاسخ به این سوال که امکان شعله ور شدن مجدد اراضی این پارک ملی وجود دارد، گفت: در مشاهداتی که به طور کامل انجام شد و اقداماتی که توسط ماموران برای کنترل حریق انجام شد، امکان شعله ور شدن مجدد آتش وجود نخواهد داشت.
وی درخصوص خسارات وارد شده به پارک ملی گلستان در پی این آتش سوزی تصریح کرد: هنوز آماری از میزان خساراتی که در پی آتش سوزی پارک ملی گلستان صورت گرفته است به دست نیامده و در روزهای آینده حتما اعلام خواهد شد.
عباسی تأکید کرد: البته تعیین میزان خسارات و برآورد هکتار مورد حریق منوط به گزارش نهایی جلسه مدیریت بحران در استان گلستان است که منتظر هستیم آن را دریافت کنیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha