سلامت نیوز : معاون دانشجویی و فرهنگی دانشکده پزشکی ایران گفت: جشن آغاز سال تحصیلی دانشکده پزشکی برای دانشجویان جدید الورود نیمسال اول و دوم همزمان در روزهای دوم و سوم مهر به همراه برنامه های ویژه دانشجویی برگزار می‌شود.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از فارس ؛ متولیان افزود: جشن آغاز سال تحصیلی دانشکده پزشکی برای دانشجویان جدید الورود نیمسال اول و دوم (ورودی‌های مهر و بهمن 1392) همزمان در روزهای سه شنبه و چهار شنبه دوم و سوم مهر به همراه برنامه‌های ویژه دانشجویی برگزار می‌شود.

وی خاطر نشان کرد: ثبت نام اینترنتی دانشجویان تا 29 شهریور انجام شد و دانشجویان برای تحویل مدارک خود در تاریخ اول مهر به دانشکده پزشکی دانشکده مراجعه کنند.

متولیان گفت : اردوی یک روزه دانشجویی برای دختران پنجشنبه چهارم مهر و برای پسران جمعه پنجم مهر برگزار می‌شود.

وی ضمن آرزوی موفقیت و شادکامی برای دانشجویان جدید الورود خواستار حضور پررنگ و صمیمانه تمام ورودی های مهر و بهمن ماه در این مراسم شد.

طبق این گزارش،از آنجایی که خوابگاه دانشجویان ورودی بهمن 1392 تا این تاریخ تحویل گرفته نشده است دانشجویان حتی الامکان از امکانات شخصی استفاده کنند. در صورت ضرورت محلی برای اسکان موقت دانشجویان ورودی بهمن در نظر گرفته شده است .همچنین دانشجویان ورودی بهمن وسایل شخصی نظیر ملحفه و... به همراه داشته باشند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha