وزیر بهداشت گفت:‌ تغییر ساختار وزارت بهداشت را در کوتاه مدت به مصلحت نمی‌دانم. در شرایط فعلی رفع مشکلات مردم در دریافت خدمات سلامت اولویت است.

تغییر ساختار وزارت بهداشت در کوتاه مدت به مصلحت نیست
سلامت نیوز : وزیر بهداشت گفت:‌ تغییر ساختار وزارت بهداشت را در کوتاه مدت به مصلحت نمی‌دانم. در شرایط فعلی رفع مشکلات مردم در دریافت خدمات سلامت اولویت است. البته گرفتاری‌ها و مشکلات زیادی داریم که مردم هم درک می‌کنند.

حسن قاضی زاده هاشمی در گفت و گو با فارس درباره تغییر ساختار وزارت بهداشت گفت: در شرایطی که به تازگی مسئولیت وزارت بهداشت را به عهده گرفته‌ایم و مردم با مشکلات زیادی در دریافت خدمات بهداشتی و درمانی و پرداخت هزینه‌های سلامت مواجه هستند، فعلاً تغییر ساختار وزارت بهداشت جزو اولویتها نیست.

وی گفت: باید کارهای بر زمین مانده مردم را انجام دهیم، اگر برویم به طرف انجام کارهای نرم افزاری و تغییرات ساختاری ممکن است مانند گذشته دوباره یکی دوسال وقتمان تلف و صرف این موارد بشود و این نوع مسائل به قدری عمده شود که از انجام کارهای ضروری مردم و انجام مأموریتهای اصلی وزارت بهداشت باز بمانیم.

وزیر بهداشت افزود: فعلاً تغییرات ساختاری در وزارت بهداشت در دستور کار و اولویت نیست و باید کارهای بر زمین مانده مردم را انجام دهیم. البته مردم هم گرفتاریها و کمبودهای وزارت بهداشت را می‌دانند و مشکلات را درک می‌کنند و در جاهای مختلف که خود من با مردم صبحت کرده‌ام، به من گفته‌اند که ما مشکلات شما را درک می‌کنیم ولی هر قدر که می‌توانید کاری کنید که گرفتاریهای مردم کم شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha