چهارشنبه ۳ مهر ۱۳۹۲ - ۱۳:۴۷
کد خبر: 83269
سلامت نیوز : رئیس بیمارستان هلال‌احمر ایران در مکه گفت: تا این لحظه از مجموع زائران مراجعه‌کننده به بیمارستان هلال احمر موردی از ابتلا به ویروس کرونا گزارش نشده است.

منعم شمشادی در گفت‌وگو با فارس، اظهار داشت: از تاریخ 28 شهریور و ۳ روز قبل از ورود زائران ایرانی از مدینه منوره به مکه مکرمه توانستیم بیمارستان ایرانی در مکه را آماده به ارائه خدمت به زائران بکنیم.

وی در مورد بخش‌هایی که به زائران ایرانی خدمات ارائه می‌دهند گفت: در بیمارستان بخش‌های اورژانس، درمانگاه، CCU، داخلی زنان و مردان، واحد امداد و انتقال و اموال تجهیزات پزشکی و دارویی موجود است و در نهایت 60 تخت بیمارستانی توان ارائه خدمات به حجاج ایرانی در مکه را دارد.

شمشادی افزود: روز اول استقرار 11 بیمار به این بیمارستان مراجعه کردند و طی این چند روز نیز روزانه به 10 تا 20 بیمار خدمات دادیم.

وی همچنین از بستری شدن یک زائر بیمار در بخش CCU خبر داد و گفت: این زائر به دلیل ناراحتی قلبی و درد سینه در بیمارستان بستری شد و حال وی اکنون خوب گزارش شده است.

به گفته رئیس بیمارستان هلالاحمر تاکنون از بین بیماران مراجعه کننده فردی که به ویروس کرونا مبتلا شده باشد نداشته‌ایم و تمام مراجعات بیشتر به دلیل سرماخوردگی، بیماری‌های تنفسی ساده و دردهای عضلانی بوده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha