هر ساله با فرارسیدن فصل پاییز و بازگشایی مدارس و افزایش تردد وسائط نقلیه در خیابان‌ها و از سوی دیگر پدیده وارونگی هوا در فصول پاییز و زمستان، آلودگی هوای کلانشهرها به ویژه هوای تهران به نحو چشمگیری افزایش می یابد.

جلسه بررسی آلودگی هوای کلانشهرها در کمیسیون بهداشت و درمان

سلامت نیوز : جلسه بررسی آلودگی هوای کلانشهرها در کمیسیون بهداشت و درمان مجلس برگزار شد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایسنا ؛ در این جلسه که با حضور دکتر سیاری معاون بهداشت و دکتر ندافی رییس مرکز سلامت محیط و کار وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در محل کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی برگزار شد در خصوص آلودگی هوای تهران و کلانشهرها و تشدید این آلودگی همزمان با آغاز فصول پاییز و زمستان و همچنین تاثیر افزایشی کیفیت سوخت خودروها در این آلودگی، بحث و تبادل نظر شد.

بنا بر این گزارش، در این جلسه علاوه بر نمایندگان وزارت بهداشت نمایندگان سایر دستگاه های ذیربط از جمله نیروی انتظامی و وزارت صنعت، معدن و تجارت نیز حضور داشتند.

گفتنی است، هر ساله با فرارسیدن فصل پاییز و بازگشایی مدارس و افزایش تردد وسائط نقلیه در خیابان‌ها و از سوی دیگر پدیده وارونگی هوا در فصول پاییز و زمستان، آلودگی هوای کلانشهرها به ویژه هوای تهران به نحو چشمگیری افزایش می یابد. در دو سال گذشته افزایش آلودگی تهران و رسیدن آن به مرز هشدار باعث تعطیلی مدارس، دانشگاه‌ها و ادارت در چند روز توسط هیات دولت شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha