یکشنبه ۷ مهر ۱۳۹۲ - ۱۱:۵۱
کد خبر: 83520
سلامت نیوز : اگر شما فردی هستید که تمایل به خوردن به طور مکرر دارید، بدون شک یا دچار اضافه‌وزن هستید یا دچار اضافه‌وزن خواهید شد.مشکل آن است که افراد دارای اضافه‌وزن هنگام غذا خوردن آن‌قدر می‌خورند تا سیر شوند و این بدون شک باعث افزایش وزن بیشتر می‌شود. اما آیا برای سیر شدن راه دیگری غیر از پرخوری وجود دارد؟ گروه گسترده‌ای از غذاها و میوه‌ها وجود دارند که به روش‌های کاملا طبیعی اشتها را کم می‌کنند.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از روزنامه آرمان ؛ بودن شک این راه بسیار مناسب‌تر و منطقی‌تر از گرسنگی کشیدن است و اگر با ورزش مناسب ترکیب شود در مدت زمان کوتاهی نتایج بسیار مطلوبی به ارمغان خواهد آورد. یکی از مشکلات شایع در افرادی که تلاش برای کاهش وزن دارند حملات گرسنگی یک دفعه‌ای است که فرد را از ادامه دادن به رژیم غذایی بازمی‌دارد. چرا که افرادی که با هدف کاهش وزن، از رژیم غذایی و برنامه ورزشی خاصی پیروی می‌کنند، معمولاً در نهایت دچار افزایش اشتها می‌شوند و این امر منجر به نابودی و شکست برنامه کاهش وزن فرد می‌شود. این مرحله از برنامه کاهش وزن یکی از مراحل بسیار سخت در نظر گرفته می‌شود که خیلی وقت‌ها گذشتن از این مرحله به منزله موفقیت و رسیدن به وزن دلخواه خواهد بود.

اما راه‌هایی وجود دارد که با کمک آن‌ها می‌توان از این مرحله به راحتی و بدون عوارض و تهدیدهای سلامتی عبور کرد. در اینجاست که داشتن برنامه کنترل اشتها از اهمیت خاصی برخوردار می‌شود.تعدادی از غذاها هستند که در سرکوب گرسنگی ماهرتر از سایرین‌اند و به عنوان کلید موفقیت کاهش وزن با روش کاهش اشتها در نظر گرفته می‌شوند. این غذاهای خاص با تامین کالری کافی و مورد نیاز بدن انرژی بدن را تامین کرده درحالی‌که بر انباشت چربی بدن نمی‌افزایند. فراموش نکنید که رژیم گرسنگی به هیچ‌وجه انتخاب سالمی برای کاهش وزن نخواهد بود و همواره عوارض و صدمات جدی برای سلامتی در طولانی مدت به همراه خواهد داشت.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha