سلامت نیوز : رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان باشت از افتتاح اولین مرکز رادیولوژی در این شهرستان در آینده نزدیک خبر داد.

امام‌بخش قایدی در گفت‌وگو با فارس ، اظهار کرد: پس از توسعه مرکز بستر درمانی شبکه بهداشت و درمان شهرستان باشت، تمام تلاش خود را در پی فراهم آوردن تجهیزات لازم آزمایشگاهی و ایجاد مرکز رادیولوژی مجهز و کاملا پیشرفته که هر دو نیاز مبرم یک مرکز بهداشت و درمان است به کار گرفتیم و در این راستا تاکنون اقدامات خوبی نیز انجام گرفته است.

 رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان باشت گفت: با تلاش‌های فراوان و رایزنی‌های انجام شده با مسئولان تاکنون توانسته‌ایم آزمایشگاه مرکز بهداشت و درمان شهرستان باشت را مجهز به کلیه تجهیزات آزمایشگاهی کرده و در حال حاضر این آزمایشگاه که نزدیک به دو ماه از آغاز فعالیت‌ش می‌گذرد، قادر به انجام بیست و پنج نوع آزمایش تحت عنوان آزمایش‌های پزشک خانواده است.

قایدی همچنین ابراز داشت: به علت عدم وجود اعتبارات لازم در جهت ساخت مرکز رادیولوژی باشت یکی از خیرین این شهرستان به نام محمد‌نبی گوهرگانی از شرکت ساختمانی مهندسی گوپله مبلغی بالغ بر 300 میلیون ریال در جهت سرب‌کوبی مرکز رادیولوژی به مرکز بهداشت و درمان شهید بهشتی باشت کمک کرد و با انجام تلاش‌های بی‌وقفه افراد این طرح به مراحل پایانی رسیده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha