یکشنبه ۷ مهر ۱۳۹۲ - ۱۴:۱۴

سلامت نیوز : مسئول روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی کهگیلویه و بویراحمد گفت: بر اثر برخورد یک دستگاه کمپرسی 10 تن با یک دستگاه سورای دوو دو تن کشته و پنج تن مصدوم شدند.

محمدرضا قنبری در گفت و گو با (ایسنا)، در این باره گفت: در ساعت 22 و 35 دقیقه روزگذشته تصادفی در محور یاسوج به اصفهان نزدیک روستای «دارشاهی» از توابع شهرستان بویراحمد بین خودروی سورای دوو با کمپرسی 10 تن که بار آجر داشت، رخ داد.

وی اظهارکرد: با اطلاع تماس مردمی به مرکز پیام 115 بلافاصله دو دستگاه آمبولانس اورژانس به محل حادثه اعزام که پس از هفت دقیقه به محل رسیده و اقدامات درمانی برای حادثه‌دیدگان را شروع کردند که دو سرنشین خودروی دوو یک زن 60 ساله و یک پسر 11 ساله پیش از رسیدن نیروهای امدادی بر اثر شدت جراحات وارد فوت کردند.

مسئول روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی کهگیلویه و بویراحمد اضافه‌کرد: پنج مصدوم حادثه نیز که سرنشسینان سواری دوو بودند دو بچه 6 و 9 ساله و دو مرد 41 و 65 ساله و یک خانم 35 ساله پس از کنترل خونریزی و فیکس‌کردن شکستگی‌ها و مایع درمانی توسط تکنیسین‌های اورژانس 115 با دو آمبولانس و یک آمبولانس هلال‌احمر برای درمان‌های تکمیل به بیمارستان شهیدبهشتی یاسوج انتقال یافتند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha