سلامت نیوز : مشاور عالی وزیر بهداشت گفت: تقویت نگرش مدیریتی و اقتصادی در مدیران و ادارۀ نظام سلامت ضروری است.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایسنا ؛ دکتر داوود دانش جعفری در مراسم معارفه خود که در دفتر وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی برگزار شد، اظهار داشت: من از قدیم به حوزه سلامت علاقمند بودم و به دلیل این علاقه سایر پست های پیشنهادی را رد کردم و به ابتکار دکترهاشمی به نظام سلامت ورود کردم.

وی افزود: نظام سلامت جایی است که اگر کارها اصلاح شود هم لذت خدمت به مردم چند برابر می شود و هم دنیا و آخرت انسان آباد می شود.

دانش جعفری ادامه داد: من هر کاری از دستم برآید برای پیشرفت برنامه‌ها و مأموریت‌های وسیع حوزه سلامت انجام می دهم به شرطی که مدیران این حوزه نیز به ضرورت این همکاری رسیده باشند که باید تحولی در حوزه اقتصاد و مدیریت این حوزه صورت گیرد.

مشاور عالی وزیر بهداشت با اشاره به مشکلات موجود در نظام سلامت گفت: با هوش و ابتکاری که در مدیران این حوزه سراغ دارم امیدوارم بتوانیم تحولاتی در ساختار موجود ایجاد کنیم تا با همین منابع محدود بتوان کارهای ماندگاری انجام داد.

وی با اشاره به اینکه چگونگی هزینه کردن منابع سلامت برای اثربخشی بیشتر مهم ترین رویکرد ماست، گفت: داشتن نگرش اقتصادی در تمام حوزه‌ها ما را در تحقق اهداف رهنمون می سازد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha