سلامت نیوز : معاون توسعه ، حقوقی و امور مجلس سازمان محیط زیست نشست رییس سازمان محیط زیست با فراکسیون محیط زیست مجلس را آغازی برای افزایش تعامل این سازمان با مجلس عنوان کرد.

سید محمد مجابی در گفتگو با مهر با بیان این مطلب افزود: در حقیقت این جلسه که روز سه شنبه با حضور دکتر ابتکار در مجلس برگزار می شود بیشتر جنبه معارفه دیدگاهها و درخواست های سازمان محیط زیست از مجلس را دارد.

به گفته وی، در این نشست مباحث مختلفی از جمله مسائل مربوط به  تالابها و بحران آب و دیگرطرح هایی که در مجلس مصوب شده و بر خلاف موازین محیط زیست بوده اند بررسی می شود.

مجابی اظهار داشت: اما مهمترین مسئله ای که در این نشست بررسی و از لحاظ قوانین و برنامه ریزی برای آن تصمیم گیری می شود آلودگی هوای کلان شهرها است .

معاون توسعه حقوقی و امور مجلس سازمان محیط زیست با اشاره به جایگاه ارزشمند فراکسیون محیط زیست مجلس و دغدغه های زیست محیطی نمایندگان عضو این فراکسیون تصریح کرد: البته در این جلسه بیشتر بر روی مباحثی که مورد نظر اعضای این فراکسیون است تمرکز خواهد بود.

وی برگزاری چنین تعاملات و نشست هایی را  بر اصلاح قوانین و مصوبات خلاف موازین زیست محیطی بسیار تأثر گذار دانست. 

پیش از این عضو هیأت رییسه فراکسیون محیط زیست مجلس نحوه شروع مقدمات اجلاس بین‌المللی محیط زیست و توسعه پایدار که بهار سال آینده در تهران برگزار می شود را از دیگر برنامه‌های جلسه دیدار اعضای هیات رئیسه فراکسیون با رئیس سازمان حفاظت از محیط زیست عنوان کرده بود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha