سه‌شنبه ۹ مهر ۱۳۹۲ - ۱۶:۱۹
کد خبر: 83716
سلامت نیوز : معاون پشتیبانی سازمان نظام پرستاری، ایجاد معاونت مراقبت و پرستاری را وزارت بهداشت نتیجه تلاش بیست ساله پرستاران دانست و گفت: وزارت بهداشت نباید اجازه دهد اقلیتی 7 درصدی نتایج تلاش 93 درصد دیگر را از بین ببرد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از مهر ؛ یعقوب قدسیان با اشاره به تلاشهای چندین ساله پرستاران و نمایندگان آنها برای تحقق معاونت مراقبت و پرستاری در وزارت بهداشت گفت: از دولت عدالت و توسعه انتظار داریم  دست گروه خودکامه حاکم بر وزارت بهداشت را کوتاه کند.

رئیس هیئت مدیره نظام پرستاری تهران افزود: از قدیم گفته اند حرمت امامزاده را متولی آن نگه می دارد. آیا مصوبه هیئت دولت را یک معاونت در وزارتخانه می تواند لغو کند؟  اگر چنین است چه تضمینی دارد که مصوبات دولت یازدهم در آینده ضمانت اجرایی داشته باشد.

معاون سازمان نظام پرستاری گفت: مردم و پرستاران از وزرای دولت عدالت و توسعه انتظار دارند که به مصوبات مهم پایبند باشند و با نگاهی جامع و کارشناسانه، با توجه به اهمیت این مصوبات نسبت به اجرای آنها اقدام کنند .

وی خاطر نشان کرد: شعار "توسعه و عدالت" اختصاص به شخص رئیس جمهور ندارد و کابینه دولت نیز باید به این شعار پایبند باشد. امیدواریم این شعار در عمل نیز به مردم و جامعه پرستاری اثبات شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha