سلامت نیوز : اهدای یکی یک دستگاه آپارتمان به اعضای استقلال وعده‌ای بود که شهردار تهران در اردوی این تیم داد حالا باید رگ غیرت سینه‌چاکانی که تا همین چند هفته قبل به هدایتی ایراد می‌گرفتند که چرا پول فسخ قرارداد خلعتبری را تقبل کرده متورم کند. برنامه نود و تحلیل‌گرانی که ترجیح می‌دادند بازیکن ملی‌پوش ایرانی در لیگ اسم جعلی آن سوی آب بازی کند و اعتبار خلیج فارس خدشه‌دار شود، حالا بیایند و مطابق تحلیل خودشان دودوتاچهارتا کنند که با پول این همه آپارتمان چند متر تونل یا اتوبان می‌شود ساخت یا چند خیابان را می‌توان آسفالت کرد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از سایت قانون ؛ با این پول‌هایی که قرار است به پای فوتبالیست‌های میلیاردی ریخته شود، چقدر دارو برای بیماران خاص می‌شود وارد کرد یا چند بیمارستان و مدرسه را می‌توان تجهیز کرد. این عین تحلیل همان‌هایی است که تحمل نداشتند ببینند یک نفر از جیب شخصی‌اش -حالا کاری نداریم این جیب از کجا و متاثر از چه سیستم معیوب اقتصادی این‌قدر متورم شده است- هزینه کند و بازیکن تیم ملی را از آن لیگ مسخره نجات بدهد.

حالا هم اگر بحث آقای شهردار شبیه همان خاصه خرجی آقای هدایتی است حرفی نیست. آقای قالیباف بعد از چندین سال کار کردن و عهده‌دار بودن سمت‌های کلیدی مختلف حتما این‌قدر پول و سرمایه دارد که هزینه آپارتمان‌های وعده داده شده را از جیب خودش بدهد و از خزانه شهرداری هزینه نکند.

امیدواریم خدا همه مسوولانی را که در اردوی تیم‌های فوتبال حضور می‌یابند و وعده اهدای ماشین لباسشویی و آپارتمان و سکه به بازیکنانی می‌دهند که ده‌ها برابر حق‌شان از فوتبال و بیت‌المال درآمد دارند به راه راست‌تر  و استفاده درست‌تر از اموال عمومی هدایت کند و جلوی جوگیر شدن آن‌ها را در این‌جور موارد بگیرد. آمین!

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha