جمعه ۱۲ مهر ۱۳۹۲ - ۱۲:۲۹
کد خبر: 83872
سلامت نیوز:‌ به گفته پزشکان، احتمال عفونت انگلی با ضعف سیستم ایمنی بدن مرتبط است، مصرف گیاهان و میوه‌ها به از بین بردن انگل‌ها در بدن کمک می‌کند.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایسنا، بر اساس گزارشی که 29 سپتامبر 2013 منتشر شده است، انگل‌ها می توانند در بسیاری از مکان‌ها پنهان شوند اما شایع ترین علت برای هجوم آنها به شیوه‌های بهداشتی ضعیف مرتبط است.

مصرف غذایی و گیاهانی مانند سیر خام، پیاز قرمز، روغن نارگیل، دانه کدو تنبل، نارگیل، کفیر، سبزیجات، سرکه سیب، آلوئه ورا، گردو سیاه و سفید، میخک، زرشک، پونه، رزماری و آویشن به از بین بردن انگل ها در بدن کمک می کند.

به نقل از سایت Natural News ، حداقل 90 درصد از مردم یک بار در طول عمر با انگل مشکل داشته‌اند. علت بروز انگل ریشه در بسیاری از عادات روزمره ما دارد.

انگل‌ها می توانند در بسیاری از مکان‌ها پنهان شوند، اما شایع ترین علت برای هجوم آنها به شیوه‌های بهداشتی ضعیف مانند بهداشت فردی ضعیف و استرلیزه نشده مناسب مواد غذایی، حیوانات خانگی و یا عدم رعایت بهداشت در مقاربت جنسی مرتبط است.

احتمال عفونت انگلی با ضعف سیستم ایمنی، مصرف زیاد مواد قندی، کربوهیدرات‌های تصفیه شده مانند آرد بدون سبوس، الکل، فلزات سنگین (واکسن‌ها، پر کردن دندان)، استرس و سموم مختلف افزایش می‌یابد. مصرف قهوه، گندم و لبنیات نیز موجب می شود تا شما میزبان بهتری برای انگل باشید.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha