سلامت نیوز : وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: در بازار دارو آرامش نسبی حکم‌فرماست و زمینه ترخیص کالاها از گمرک فراهم شده است.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از فارس ؛ سیدحسن قاضی‌زاده‌هاشمی پیش از ظهر امروز در سالن اجتماعات بیمارستان امام رضا (ع) کرمانشاه اظهار داشت: انتخابات 24 خرداد حماسه سیاسی را تحقق بخشید و رئیس جمهور دولت تدبیر و امید را تشکیل داد و مردم گفتمانی را انتخاب کردند که بنای آن بر عقلانیت و اعتدال است.

قاضی‌زاده‌هاشمی افزود: تصور مردم از اعتماد به دولت این است که وضعیت معیشتی مردم بهبود پیدا کند و آرمان‌های ملت ایران پابرجا بماند.

به گفته وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، دولت در شرایط خوبی کار را در دست نگرفت و در هر وزارتخانه‌ای پیرو اعلام رئیس جمهور، به‌زودی وضعیت و شرایط موجود به مردم اعلام می‌شود.

وی با بیان اینکه به ‌دلیل وضعیت خزانه، پروژه‌های زیادی تکمیل نشده است افزود: از زمانی‌که دولت تدبیر و امید کار را به‌ دست گرفته، آرامش در جامعه و در بخش اقتصادی حکم‌فرما شده است.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تلاش مسئولان اقتصادی کشور را در راستای جلوگیری از افزایش تورم و بهبود شرایط اقتصادی کشور عنوان کرد.

وی با اشاره به اینکه کالاهای اساسی و دارو مورد توجه قرار گرفت، تصریح کرد: کشتی‌های زیادی در بنادر تخلیه شدند و در بخش‌های مختلف، کالاها وارد کشور شد.

قاضی‌زاده‌هاشمی موفقیت‌های به‌ دست آمده در بخش سیاسی توسط دولت را در راستای اهداف مقام معظم رهبری و پیش‌بینی دولت اعلام کرد.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با تاکید بر اینکه افق‌های بسیاری گشوده شده، افزود: مقامات اروپایی در انتظار دیدار با مقامات ایرانی بودند و ملاقات‌های خوبی انجام شد.

قاضی‌زاده‌هاشمی تاکید کرد: گرفتاری‌هایی که آمریکایی‌ها در نیم قرن گذشته برای مردم ایران به وجود آورده‌اند به‌زودی حل نمی‌شود و هدف دولت رفع تحریم‌ها و بهبود وضعیت معیشت مردم است.

وی خاطر نشان کرد: در نبرد دیپلماتیک بین ایران و غرب باید با امید به سلامت و توان‌مندی مسئولان پیروز شویم و معتقدم آینده ایران بسیار خوب است.

قاضی‌زاده‌هاشمی با اشاره به اینکه منطقه به ایران نیازمند است، بیان داشت: باید با عقلانیت با دنیا ارتباط برقرار کنیم.

وی ادامه داد: در وزارت بهداشت در بحث دارو یک آرامش نسبی در بازار حکم‌فرماست و زمینه ترخیص کالاها از گمرک فراهم شده و در حوزه‌های مختلف برنامه‌های جدیدی در حال اجراست.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با تاکید بر استقلال مالی دانشگاه‌ها و بیمارستان‌ها، بخش خصوصی و خیریه‌ها را در ارتقای سطح خدمات اثرگذار عنوان کرد.

وی با اعلام اینکه کمتر از 19 درصد اعتبارات ستادی و 40 درصد اعتبارات جاری در ماه هفتم وصول شده، اظهار داشت: باید با صبر پیش برویم.

قاضی‌زاده‌هاشمی تصریح کرد: باید در ساخت بیمارستان‌ها از ابتدا تجهیزات و کادر پزشکی و متخصصان در نظر گرفته شود.

وی تاکید کرد: 10 درصد هدفمندی یارانه‌ها باید به حوزه بهداشت و درمان اختصاص پیدا کند و نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی باید به حوزه بهداشت و درمان کمک کنند.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اعلام کرد: دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه اهمیت بسیاری در کشور دارد و باید تقویت شود.
اورژانس بیمارستان‌های امام علی(ع)، امام رضا(ع) و طالقانی کرمانشاه، شهید چمران کنگاور، حضرت رسول(ص) جوانرود، الزهرا(س) گیلان‌غرب، شهدای هرسین، امام خمینی(ره) سنقرو کلیایی، قدس پاوه، امام خمینی(ره) اسلام‌آبادغرب، شهدای سرپل‌ذهاب، دو پایگاه امداد جاده‌ای روانسر و کلاس‌های درس دانشکده پزشکی کرمانشاه پروژه‌های افتتاحی امروز توسط وزیر بهداشت در استان کرمانشاه بودند.

برای افتتاح این پروژه‌ها با زیربنای 9 هزار و 144 متر مربع در مجموع 991 میلیارد ریال از محل مصوبات سفر پرخیر و برکت مقام معظم رهبری به استان کرمانشاه هزینه شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha