سلامت نیوز : رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی گفت: دانشگاه‌های علوم پزشکی محل کار سیاسی هستند اما محل سیاسی‌کاری نیستند و دانشجویان می‌توانند با هر سلیقه‌ سیاسی در دانشگاه فعالیت کنند.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از فارس ؛ علی‌اصغر پیوندی در جشن دانشجویان ورودی سال تحصیلی جدید گفت: دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی بیش از هزار و 300 عضو هیئت علمی، 18 هزار پرسنل، 12 دانشکده و تعدادی بیمارستان و مراکز بهداشتی دارد.

وی افزود: تمام این امکانات در خدمت دانشجویان است که باید با رضایتمندی در جهت شکوفایی استعدادهای دانشجویان مورد استفاده قرار گیرد.

پیوندی گفت: محیط دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی علمی است و باید استعدادها در آن شکوفا شود زیرا اقتدار علمی زیرساخت اقتدار سیاسی، اقتصادی و اجتماعی است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی گفت: اگر زمینه اقتدار علمی توسط دانشجویان فراهم شود شاهد شکوفایی در عرصه‌ای دیگر خواهیم بود و در عرصه‌های دیگر نیز مقتدر خواهیم شد.

وی ادامه داد: دانشگاه محل انجام کارهای سیاسی است اما محل سیاسی کاری نیست و دانشجویان می‌توانند با هر سلیقه سیاسی در دانشگاه فعالیت کنند، ‌البته باید خط قرمزها را رعایت کرده و خلاف اهداف نظام حرکت نکنند.

پیوندی تصریح کرد: در این دانشگاه استادان گرانقدری هستند که می‌توانند الگوی دانشجویان باشند.

وی افزود: درس خواندن، تهذیب نفس و ورزش کردن سه وظیفه مهم دانشجویان است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی گفت: دولت جدید دولت تدبیر و امید است چه حوزه اعتدال را مورد توجه قرار داده و بنابراین سلایقی که از خط قرمزهای نظام عبور نکند می‌تواند به راحتی به صورت فعالیت آزادانه در دانشگاه و جامعه بروز کند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha