رضا ملک‌زاده، وزیر بهداشت دولت هاشمی رفسنجانی در سال‌های ۶۹ تا ۷۲، امروز حکم خود را به عنوان معاون تحقیقات و فناوری وزیر بهداشت دولت یازدهم دریافت کرد.

رضا ملک‌زاده از امروز معاون وزیر بهداشت دولت یازدهم شد
سلامت نیوز : رضا ملک‌زاده، وزیر بهداشت دولت هاشمی رفسنجانی در سال‌های ۶۹ تا ۷۲، امروز حکم خود را به عنوان معاون تحقیقات و فناوری وزیر بهداشت دولت یازدهم دریافت کرد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از فارس ؛ رضا ملک زاده متولد ۱۳۳۰ در کازرون، فوق تخصص گوارش و کبد، عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی تهران و رئیس مرکز تحقیقات گوارش و کبد این دانشگاه است که در سالهای ۱۳۶۹ تا ۱۳۷۲ در دولت اول هاشمی رفسنجانی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی بوده است.

وی در زمان وزارت کامران باقری لنکرانی رئیس بیمارستان شریعتی تهران بود و در تمام سالهای اخیر عضو پیوسته فرهنگستان علوم پزشکی کشور بوده است.

رضا ملک زاده در دوران تبلیغات انتخابات یازدهم ریاست جمهوری، مشاور حسن روحانی در امور سلامت بود و یکی از گزینه‌های مطرح برای تصدی به عنوان وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی دولت یازدهم محسوب می شد. وی اکنون پست معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت را در دوران وزارت حسن قاضی زاده هاشمی پذیرفته است که امروز مراسم معارفه وی در وزارت بهداشت برگزار شد.

مصطفی قانعی، معاون سابق تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت نیز پیش از این به سمت رئیس انستیتو پاستور ایران منصوب شده بود.

در ستاد وزارت بهداشت علاوه بر ملک زاده، دو وزیر دیگر نیز حضور دارند که شامل داود دانش جعفری(وزیر اسبق اقتصاد و دارایی) به عنوان مشاور وزیر بهداشت و قائم مقام وزیر و ایرج فاضل( وزیر اسبق بهداشت و علوم) به عنوان مشاور وزیر بهداشت و نماینده وزیر بهداشت در شورای عالی نظام پزشکی هستند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha