یکشنبه ۱۴ مهر ۱۳۹۲ - ۱۵:۵۶
کد خبر: 84039
سلامت نیوز : نتایج یک بررسی آماری نشان می‌دهد که تعداد قابل توجهی از جوانان چینی جراحی پلاستیک را به عنوان ابزاری برای تغییر چهره با هدف کمک به پیدا کردن یک شغل بهتر و شروع زندگی جدید در نظر می‌گیرند.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایسنا ؛ مراکز جراحی زیبایی در کره جنوبی در طول تعطیلات تابستان و زمستان مملو از متقاضیان جوان چینی می‌شوند که خواهان عمل جراحی زیبایی هستند.

آمارهای یکی از این مراکز در کره جنوبی نشان می‌دهد که در سال 2012 میلادی حدود 25 درصد از مراجعه‌کنندگان چینی از میان دانشجویان بوده‌اند. آنان با سفر به کره جنوبی و رفتن به زیر تیغ جراحی تمایل دارند اعتماد به نفس خود را ارتقاء دهند و پیشنهادات کاری مطمئن‌تری داشته باشند.

در میان این بیماران، عمل جراحی چشم‌ها و بینی بیشترین متقاضی را دارند در حالی که عمل جراحی برای تغییر سایر اعضای صورت نیز طرافداران خود را دارد.

«وانگ کائیو» از کارشناسان جامعه‌شناسی در آکادمی علوم اجتماعی «آن‌هویی» در این رابطه می‌گوید: جوانان چینی که در جستجوی یافتن شغل مناسب با این تمایل شدید در تلاش برای داشتن ظاهری زیبا هستند باید بدانند که ظاهر جذاب، تنها فاکتور مورد نیاز برای موفقیت شغلی نیست بلکه داشتن توانایی‌های حرفه‌ای، تخصصی و هوش کافی فاکتورهای مهم‌تری به حساب می‌آیند و جوانان چینی باید روی این فاکتورهای مهم‌ متمرکز شوند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha