سلامت نیوز: نمایشگاه آثار خط مرحوم استاد واشقانی فراهانی به نفع بیماران هموفیلی 19 تا 23 مهرماه جاری در ساختمان هنر برگزار می شود.

 به گزارش سلامت نیوز، معصومه صادق زاه ، مدیر روابط عمومی کانون هموفیلی ایران گفت: 30 اثر از آثار استاد مرحوم استاد فتحعلی واشقانی فراهانی در گالری خروش به نمایش گذاشته می شود که 30٪از عواید حاصل از فروش به نفع بیماران هموفیلی در نظر گرفته شده است.

وی ادامه داد: زمان برگزاری این نمایشگاه از تاریخ 19 تا 23 مهرماه جاری از ساعت 16 الی 19 است که مراسم افتتاحیه آن در روز جمعه مورخ 19 مهرماه از ساعت 16 الی 20 با حضور پیشکسوتان این هنر استاد خروش (کاتب )، استاد اخوین (کاتب )،استاد صمدی( ثلث نویس) به همراه اساتیدی همچون ملکی پور ،مددی،رواسانی ،طهماسبی ،شیخ خانی و سپهری و حضور اعضا ء هیئت مدیره کانون هموفیلی ایران در گالری خروش می باشد.

لازم به ذکر است مکان برگزاری این نمایشگاه واقع در خیابان انقلاب –مابین ابوریحان و فلسطین –جنب بانک صادرات –بن بست مهارت –ساختمان هنر است.

روابط عمومی کانون هموفیلی ایران ضمن دعوت عزیزان جهت بازدید از این نمایشگاه امید آن دارد تا با خرید آثار استاد به موازات بهرمندی از آثار هنری استاد در یك امر خیرخواهانه نیز مشاركت نمایند.



برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha