سلامت نیوز : دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان مازندران از فعالیت 50 کمپ ترک اعتیاد در مازندران خبر داد و گفت: 54 درصد معتادان شاغل هستند.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از فارس ؛ علی مرادی ظهر امروز در همایش پیشگیری، درمان و مقابله با مواد مخدر در سالن فرهنگ و ارشاد استان مازندران، با اشاره به شهادت 3هزار و 700 نفر از نیروی‌های انتظامی در مبارزه با مواد مخدر در کشور گفت: امسال حماسه سیاسی در پیرامون مبارزه با مواد مخدر در یک رویکرد جدیدی به وجود آمده است.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان مازندران با اشاره به اینکه نظارت دقیقی بر همه مجموعه مواد مخدر استان مازندران وجود دارد، اظهار داشت: همه اعضای نیروی انتظامی در حال تلاش برای ریشه‌کن کردن مواد مخدر در استان مازندران هستند.

مرادی با اشاره به اینکه انتظار مردم نسبت به ریشه‌کن کردن مواد مخدر در جامعه به حق است، بیان کرد: باید با عزم ملی و جهاد همه دستگاه‌های اجرایی از پدیده‌ای که دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران برای ما برنامه ریزی کردند، از بین ببریم.

وی با اشاره به اینکه معتاد بودن افراد ربطی به بیکاری آنان ندارد، گفت: 54 درصد افراد بیکار شاغل هستند.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان مازندران اظهار داشت: در سال گذشته یک کمپ ترک اعتیاد مخصوص بانوان در مازندران نداشتیم اما در حال حاضر سه کمپ ترک اعتیاد بانوان در استان مازندران در حال فعالیت است.

مرادی از فعالیت 50 کمپ ترک اعتیاد مجاز در استان مازندران خبر داد و عنوان کرد: معتادان بیمار هستند و باید با این بیماران به درستی برخورد شود.

وی از برخورد جدی نیروی انتظامی با فروشندگان مواد مخدر خبر داد و گفت: با همکاری تمام دستگاه‌های اجرایی با مافیای مواد مخدر در استان مازندران برخورد قاطع می‌شود.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان مازندران بیان کرد: پیشگیری را باید جدی بگیریم و با اجرای برنامه‌های فرهنگی در مدارس و خانواده‌ها سطح آگاهی مردم را مواد مخدر و معضلات آن بالا ببریم.

مرادی با اشاره به اینکه دانش‌آموزان باید از مواد مخدر آگاهی داشته باشند، بیان داشت: اگر فردی معتاد شد فقط نیروی انتظامی باعث این موضوع نیست بلکه همه دستگاه‌های اجرایی در این امر دخیل هستند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha