نسخه 1.1 نرم افزار سلامت آقایان به عنوان اولین نرم افزار سلامت نیوز در کافه بازار به صورت رایگان قابل دانلود و نصب بر روی گوشی های اندروید می باشد.

اولین سری از نرم افزارهای سلامت نیوز در کافه بازار  قرار گرفت
سلامت نیوز: نسخه 1.1 نرم افزار سلامت آقایان به عنوان اولین نرم افزار سلامت نیوز در کافه بازار به صورت رایگان قابل دانلود و نصب بر روی گوشی های اندروید می باشد.
به گزارش سلامت نیوز، این نرم افزار جانبی یکی دیگر از ابزارهایی است که به آقایان این امکان را می دهد از نرمال بودن اندازه آلت تناسلی خود اطمینان حاصل کنند.

گفتنی است برای دریافت این نرم افزار می توانید با مراجعه به سایت کافه بازار این برنامه را از آدرس http://cafebazaar.ir/app/com.ariagostar.menHealth/?l=fa دانلود کرده و بر روی گوشی خود نصب کنید.

روش کار با این نرم افزار بسیار آسان بوده و کافیست با پاسخ دادن به چند پرسش ساده از نرمال بودن اندازه آلت تناسلی خود اطمینان حاصل کنید.

لازم به ذکر است تنها به مدت چند ساعت از گذاشتن این برنامه بر روی سایت کافه بازار، این نرم افزار مورد استقبال وسیعی قرار گرفته و حجم بالای دانلود آن نشان از نگرانی جدی کاربران  از اندازه آلت تناسلی خود به دلیل القائات نادرست از شبکه های ماهواره ای و سایت های اینترنتی دارد.

امید است طراحی این نرم افزار راه سودجویی را بر فرصت طلبانی که با تبلیغ انواع کرم ها، دستگاه ها و داروهای پرخطر یا بی اثر؛  سلامت جسمی و روانی مردان و نیز کانون خانواده آنها را به خطر می اندازند، ببندد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha