سلامت نیوز : معاون امور خانواده معاونت امور زنان و خانواده نهاد ریاست جمهوری گفت: آیین‌نامه راه‌اندازی کلینیک سلامت خانواده با همکاری معاونت امور زنان و خانواده و وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در دولت دهم تنظیم شد، اما تأسیس این کلینیک‌ها دوباره به تعویق افتاده است.

زهرا سجادی در گفت‌وگو با (ایسنا)، افزود: بر اساس توافق‌های صورت گرفته قرار بود در دولت دهم دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور، کلینیک‌های سلامت خانواده را با هدف پاسخگویی به مشکلات خاص خانواده به صورت کلینیکی راه‌اندازی کنند.

وی افزود: قرار بود این کلینیک‌ها پس از امضای وزیر بهداشت راه‌اندازی شود ولی با تغییر و تحول در بخش میانی وزارت بهداشت در زمان وزارت دکتر محمد حسن طریقت منفرد، این کار به تعویق افتاد و ما به مدیران جدید اطلاع‌رسانی‌های لازم را در زمینه ضرورت راه‌اندازی این کلینیک‌ها انجام دادیم، اما با برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و تغییر مدیران وزارت بهداشت، راه‌اندازی این کلینیک‌ها برای دومین بار به تعویق افتاد.

سجادی در پایان تاکید کرد: معاونت امور زنان و خانواده نامه‌ای را در زمینه راه‌اندازی کلینیک‌های سلامت خانواده به وزارت بهداشت ارسال کرده است و امیدواریم در سال جاری این کلینیک‌ها آغاز به کار کند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha