سلامت نیوز : عضو شواری شهر تهران درباره عدم اطلاع رسانی مناسب از ورود گرد و غبار به شهر تهران و عدم اطلاع رسانی این مسئله توسط مسئولان ذیربط گفت: امیداریم حساسیت سازمان محیط زیست در این حیطه با حضور خانم ابتکار بیشتر شود البته ما به تعامل بیشتر از تذکر اعتقاد داریم.

"رحمت الله حافظی" در گفت‌وگو با ایلنا درباره چرایی عدم اطلاع رسانی سازمان حفاظت محیط زیست و سازمان هوا‌شناسی نسبت به ورود ریزگرد‌ها از ناحیه غرب کشور به شهر تهران اظهار کرد: شورای شهر به عنوان وکیل مردم مسئول پیگیری امورات آن‌ها است و حوزه‌های مرتبط در این مورد باید پاسخگو باشد از خانم ابتکار درخواست داریم که حساسیت سازمان محیط زیست را نسبت به این مسائل در بحث اجرا افزایش دهد.

وی ادامه داد: علاوه بر انتظار از سازمان محیط زیست از سازمان هوا‌شناسی نیز می‌خواهیم تا با تعامل مناسب با شورای شهر و سازمان محیط زیست درصدد کاهش حداقل آسیب‌ها به مردم به ویژه در حوزه سلامت آن‌ها باشند.

وی با بیان اینکه به این علت تذکری در این مورد به نهادهای مسئول نمی‌دهیم چرا که معتقدیم تعامل بهتر است تاکید کرد: بعد از تشکیل جلسات کمیسیون سلامت و محیط زیست شواری شهر تهران قطعا ورود جدی به این موضوع خواهیم داشت. همچنین از خانم ابتکار نیز می‌خواهیم نسبت به این موضوع حساستر شوند.

حافظی تاکید کرد: در صورتی که تعاملات نتیجه بخش نباشد حتماً اقدامات و تذکرات اجرایی می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha