سلامت نیوز : مدیر برنامه کنترل مالاریای کشور گفت: آنچه کارشناسان سازمان جهانی بهداشت بیان می‌کنند این است که دستاوردهای جنوب کرمان در این راستا خوب است تا این حد که به عنوان یک نمونه موفق در سطح بین‌المللی ارائه شود.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از فارس ؛ احمد رئیسی ظهر امروز در نشستی با مسئولان دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی جیرفت اظهار داشت: این سفر در جریان ارزیابی فعالیت‌های انجام شده در راستای حذف مالاریا توسط دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی جیرفت در منطقه جنوب کرمان انجام شده است.

وی افزود: آنچه کارشناسان سازمان جهانی بهداشت بیان می‌کنند این است که دستاوردهای جنوب کرمان در این راستا خوب است تا این حد که به عنوان یک نمونه موفق در سطح بین‌المللی ارائه شود.

مدیر برنامه کنترل مالاریای کشور تصریح کرد: عزم ملی در رسیدن به این مهم حرف نخست را می‌زند، این اقدام از دولت ایران و شورای عالی سلامت آغاز شد و همراهی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی جیرفت این نتیجه را رقم زد.

تیم کارشناسی چهار نفره سازمان جهانی بهداشت در زمینه بررسی وضعیت ریشه‌کنی مالاریا به جنوب کرمان سفر کردند که نتیجه این بررسی رضایت‌بخش بود و جنوب کرمان به عنوان الگو در این راستا می‌تواند به دنیا معرفی شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha