سازمان تامین اجتماعی علاوه بر پرداخت مطالبات داروخانه‌ها تا تیرماه سال جاری، ۶۰ درصد از مطالبات داروخانه‌ها در مردادماه را نیز به حساب واریز کرده است.

تامین اجتماعی مطالبات داروخانه‌ها را پرداخت کرد
سلامت نیوز : رئیس انجمن داروسازان تهران از پرداخت مطالبات داروخانه‌ها تا تیرماه سال۹۲ ازسوی سازمان تأمین اجتماعی خبر داد.

جلیل سعیدلو در گفتگو با ایلنا گفت: سازمان تامین اجتماعی علاوه بر پرداخت مطالبات داروخانه‌ها تا تیرماه سال ۹۲، ۶۰ درصد از مطالبات داروخانه‌ها در مردادماه را نیز به حساب واریز کرده است.

وی تصریح کرد: برای نخستین بار است سازمان تأمین اجتماعی هنگام ارائه صورت حساب 60 درصد از هزینه‌ها را پرداخت می‌کند  که باید این را به فال نیک گرفت. زیرا کمک بزرگی به اقتصاد داروخانه‌ها شد.

سعیدلو با تاکید براینکه سازمان بیمه سلامت و نیروهای مسلح نیز باید همین روال را درپیش بگیرند، افزود: براساس قوانین بودجه و بیمه همگانی باید ۶۰ درصد مطالبات در هنگام ارائه صورتحساب و ۴۰ درصد دیگر ظرف ۳ ماه به داروخانه‌ها پرداخت شود.

وی با اشاره به اینکه مشکلات اقتصادی داروخانه‌ها همچنان وجود دارد، افزود: شواهدی دال بر رفع این مشکلات وجود دارد اما از سازمان بیمه سلامت و نیروهای مسلح می‌خواهیم تا اقدامی مشابه تامین اجتماعی انجام دهند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha