عضو کمیته تحقیق و تفحص از سازمان تأمین اجتماعی گفت: تخلفاتی در بخش بیمه و درمان تأمین اجتماعی صورت گرفته است که در موعد مقرر در صحن علنی مجلس ارائه می‌شود.

تخلفات تأمین اجتماعی در بخش درمان و بیمه/ تحقیق و تفحص از «شستا» همچنان ادامه دارد

سلامت نیوز : عضو کمیته تحقیق و تفحص از سازمان تأمین اجتماعی گفت: تخلفاتی در بخش بیمه و درمان تأمین اجتماعی صورت گرفته است که در موعد مقرر در صحن علنی مجلس ارائه می‌شود.

امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی در گفت‌وگو با فارس، درباره تحقیق و تفحص از سازمان تأمین اجتماعی اظهار داشت: این امر قانونی همچنان در سازمان تأمین اجتماعی در حال انجام است.

وی با اشاره به اینکه مستندات و گزارش‌هایی در خصوص تحقیق و تفحص از سازمان تأمین اجتماعی در حال تکمیل شدن است، اظهار داشت: کمیته تحقیق و تفحص حداقل 6 ماه فرصت دارد نتایج خود را تکمیل و در صحن علنی مجلس ارائه دهد.

عضو کمیته تحقیق و تفحص از سازمان تأمین اجتماعی بیان داشت: در مجلس هشتم نیز تحقیق و تفحصی از سازمان تأمین اجتماعی صورت گرفت ولی هیچ وقت گزارش آن ارائه نشد. در این دوره مجلس تلاش می‌کنیم که به سرنوشت تحقیق و تفحص گذشته دچار نشویم.

 قاضی‌زاده هاشمی یادآور شد: تحقیق و تفحص در سه کمیته بیمه‌ای، درمانی و اقتصادی (شرکت سرمایه‌گذاری تأمین اجتماعی) تشکیل شد.

وی ادامه داد: در بخش بیمه‌ای و درمان تحقیق و تفحص در حال اتمام است و در خصوص بخش اقتصادی که زیرمجموعه‌های شرکت سرمایه‌گذاری تأمین اجتماعی(شستا) در بر می‌گیرد همچنان تحقیق و تفحص ادامه دارد.

عضو کمیته تحقیق و تفحص از سازمان تأمین اجتماعی گفت: تخلفاتی در بخش بیمه و درمان تأمین اجتماعی صورت گرفته است که در موعد مقرر در صحن علنی مجلس ارائه می‌شود.

قاضی‌زاده هاشمی در خصوص گم شدن 2 هزار سند از تحقیق و تفحص تأمین اجتماعی در مجلس هشتم اشاره کرد و گفت: از این موضوع اطلاعی ندارم و باید از کسانی که این مفقود شدن اسناد را مطرح کرده‌اند پرسش شود.

از تاریخ 3 شهریور کمیته‌های تحقیق و تفحص از سازمان تأمین اجتماعی تشکیل و کار خود را آغاز کردند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha