سلامت نیوز : معاون پرستاری وزیر بهداشت در پاسخ به برخی ابراز نگرانی‌ها مبنی بر زمزمه‌هایی درباره حذف معاونت پرستاری از چارت تشکیلاتی وزارت بهداشت، گفت: تمام این مباحث شایعه است و شخص وزیر بهداشت نیز گفته‌اند که قصد تغییر ساختار را ندارند.

مسعود فلاحی در گفت‌وگو با (ایسنا)، گفت: حذف معاونت پرستاری از ساختار تشکیلاتی وزارت بهداشت شایعه است و قرار نیست هیچ اتفاقی در این زمینه صورت گیرد.

وی در این باره افزود: در این باره با شخص وزیر صحبت کرده‌ام و ایشان تاکید کردند که قصد ندارند ساختار وزارتخانه را تغییر دهند و با همین ساختار اقدامات را ادامه می‌دهند و در حین انجام ماموریت‌ها اگر به تغییر ساختار نیاز بود، مباحث مربوطه را در جلسات کارشناسی مطرح می‌کنند.

فلاحی تاکید کرد: حذف معاونت پرستاری شایعاتی بی‌اساس است و در حال حاضر مکاتبات مربوط به حوزه پرستاری تحت عنوان معاونت پرستاری واصل می‌شود.

وی همچنین گفت: از آنجا که تشکیلات معاونت پرستاری به تازگی به تصویب رسیده، تصویب ساختار مربوط به این معاونت و انتصاب افراد مربوطه جزو مهم‌ترین مباحثی است که در دستور کارمان است تا بر اساس شرح وظایف‌مان، برنامه‌ریزی‌های لازم را انجام و هدف‌گذاری کنیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha