سلامت نیوز : رئیس پلیس فتا با اعلام شناسایی 3 نفر ازعوامل انتشار ورود استامینوفن های مرگ آور به کشور، گفت: وزارت بهداشت 3 روز قبل شکایتی را در این خصوص مطرح کرد و من اطلاعی در مورد دستگیری ها ندارم.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از مهر ؛ سردار سید کمال هادیانفر روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران در خصوص بررسی پرونده انتشار پیامک جعلی توزیع استامینوفن های مرگ آور در کشور، اظهار داشت: افراد ناشناسی چندی قبل اقدام به انتشار این پیامک کردند که وزارت بهداشت در اطلاعیه ای این موضوع را تکذیب کرد، البته ما با کار اطلاعاتی توانستیم سه عامل اصلی انتشار این پیامکها را در یکی از استانها شناسایی کنیم.

وی ادامه داد: وزارت بهداشت تا سه روز گذشته هیچ شکایتی را در این باره مطرح نکرده بود و پس از ارائه شکایت نامه رسمی پلیس توانست در کمترین زمان عوامل انتشار این پیامک را شناسایی کنند.

به گفته رئیس پلیس فتا، بزودی اخبار تکمیلی در خصوص انگیزه و دلایل انتشار این پیامک اطلاع رسانی می شود و انگیزه متهمان در دست بررسی است. خوشحالیم که پلیس با اقدامات عملیاتی توانست در کمترین زمان عوامل اصلی این موضوع را شناسایی کند.

هادیانفر در پاسخ به سئوال مهر مبنی بر اینکه وزارت بهداشت اعلام کرده است عامل انتشار این پیامکها را هفته گذشته دستگیر کرده است، گفت: در این خصوص اطلاعی ندارم اما پس از شکایت وزارت بهداشت در روز یکشنبه، پلیس کار خود را آغاز کرد و توانست عاملان اصلی انتشار پیامک را شناسایی کند.

رئیس پلیس فتا در مورد اینکه گفته می شود این کار توسط برخی از شرکتهای داروسازی است، گفت: این موضوع را نمی توانم تایید کنم و باید تا زمان دستگیری متهمان و بازجویی منتظر ماند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha