رئیس انجمن داروسازان ایران، به روز شدن پرداخت مطالبات داروخانه ها از سوی سازمان تامین اجتماعی متوجه مدیریت جدید این سازمان دانست که از خانواده بزرگ تامین اجتماعی است و مشکلات را به خوبی می شناسد و درک می کند.

سلامت نیوز:‌ رئیس انجمن داروسازان ایران، به روز شدن پرداخت مطالبات داروخانه ها از سوی سازمان تامین اجتماعی متوجه مدیریت جدید این سازمان دانست که از خانواده بزرگ تامین اجتماعی است و مشکلات را به خوبی می شناسد و درک می کند.

دکتر رهبر مژدهی آذر در گفتگو با مهر اظهارداشت: تاخیر بیمه ها در پرداخت مطالبات داروخانه ها باعث شده بود که داروسازان و داروخانه داران در تهیه داروهای مورد نیاز مردم دچار مشکل مالی شوند و این موضوع به طور غیرمستقیم به بیمار منتقل می شد.

وی با بیان این مطلب که داروخانه ها توان مالی برای خرید دارو را نداشتند، افزود: بارها و به دفعات، مکاتباتی را با بیمه ها و سایر دستگاههای مربوطه داشتیم که بتوانیم مطالبات را دریافت کنیم اما متاسفانه همیشه این مطالبات با تاخیرهای چند ماهه پرداخت می شد.

مژدهی آذر به تغییرات مدیریت سازمان تامین اجتماعی و انتصاب دکتر نوربخش اشاره کرد و گفت: با توجه به شناختی که بنده از مدیرعامل جدید سازمان تامین اجتماعی دارم، ایشان فردی بسیار مطلع، متعهد، دانا در امور قوانین و آیین نامه ها و همچنین مدیر بسیار خوش فکری هستند که می توانند مشکلات پیش روی تامین اجتماعی را بردارند.

رئیس انجمن داروسازان ایران با اشاره به اولین اقدام نوربخش در پرداخت مطالبات داروخانه ها، افزود: پرداخت مطالبات معوقه داروخانه ها از سوی تامین اجتماعی، باعث شد که روند پرداختها به روز شود و این جای تشکر دارد.

وی با تاکید بر اینکه پرداخت مطالبات داروخانه ها بیشتر از آنکه در جهت منافع داروسازان باشد، مصالح بیماران در نظر گرفته شده و بعد مشکلات داروخانه ها بوده است، از رضایت نسبی داروخانه ها از این اقدام تامین اجتماعی خبر داد و گفت: قطعا، آثار این پرداختها متوجه بیماران خواهد بود که بتوانند خیلی راحت تر و آسان تر داروهای مورد نیازشان را تهیه کنند.

مژدهی از ارسال نامه تشکر آمیز داروسازان به مدیرعامل تامین اجتماعی خبر داد و افزود: همانطور که در موقع تاخیر در پرداخت مطالبات، از بیمه ها انتقاد می کنیم، در زمانی که پرداختها به موقع انجام می شود نیز وظیفه داریم تشکر کنیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha