سلامت نیوز : معاون رئیس قوه قضائیه،گفت: استفاده از روش های سنتی و شیوه‌های قدیم در ثبت معاملات اشتباه بزگ است

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایلنا ؛ تویسركانی در جمع خبرنگاران با بیان اینكه ثبت آنی معاملات با وجود گستردگی كار در وضعیت مطلوب قرار دارد، اظهار كرد: اگرچه در برخی از شهرستان‌ها به دلیل مشكلات اینترنتی با مشكلاتی مواجه هستیم اما در مجموع در مقایسه با سال گذشته ثبت آنی معاملات از عملكرد خوبی برخوردار است.

وی با بیان اینكه بر اساس بازدیدهای به عمل آمده ثبت آنی معاملات در شهرستان ارومیه و استان اذربایجان غربی وضعیت مطلوبی دارد، تصریح كرد:‌ رسانه‌ها می‌توانند با همراهی در این بخش ما را یاری كنند چراكه استفاده از فن آوری روز منجر به ارتقای سلامت اداری و شفاف‌سازی در تكالیف قانونی می‌شود.

معاون رئیس قوه قضائیه ادامه داد:‌ استفاده از روش های سنتی و شیوه‌های قدیم در ثبت معاملات اشتباه بزگ است از این رو همكاران ما در حوزه سردفتری در اجرایی شدن این طرح همراه ما بودند تا در كوتاهترین زمان به این وضعیت برسیم.

تویسركانی با تاكید بر اینكه اهمیت ثبت آنی معاملات كمتر از پرونده توزیع سهمیه سوخت ندارد، گفت:‌ پیش‌بینی ما بر این بود كه با چالش‌های متعددی مواجه شویم اما خوشبختانه وضعیت مناسب بود.

روزانه 60 هزار ثبت الكترونیك معاملات را داریم‏

وی با بیان اینكه روزانه 60 هزار معامله به صورت الكترونیك ثبت میشود، افزود: در برخی از روزها این تعداد به 70 هزار مورد نیز افزایش می‌یابد اگرچه ما آمار را به صورت روزانه و هفتگی اعلام می‌كنیم.

رئیس سازمان ثبت اسناد و املاك درباره تخلف برخی از سردفتران در ثبت واقعه طلاق در روزی كه اعلام شده بود نباید هیچ طلاقی ثبت شود، اظهار كرد: این مساله را قبول ندارم و اگر كسی این مورد را می‌گوید قطعا مسئولیتی در این حوزه ندارد زیرا كه سامانه فنی ثبت طلاق كه در اختیار سازمان است، در آن روز قطع بود و امكان ثبت طلاق وجود نداشت.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha