سلامت نیوز : دبیر هیات مدیره انجمن حمایت از بیماران کلیوی از افتتاح بخش روانشناسی و روانپزشکی در کلینیک دارالشفاء خبر داد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایسنا ؛ داریوش آرمان در مراسم افتتاحیه این بخش گفت: انجمن حمایت از بیماران بیش از 70 هزار بیمار دیالیزی و پیوند کلیه را در سطح کشور تحت پوشش قرار می‌دهد و 15 مرکز درمانی که همه روزه خدمات مربوطه را به صورت رایگان ارائه می‌دهند را در سراسر کشور راه اندازی کرده است.

دبیر هیات مدیره انجمن حمایت از بیماران کلیوی با اشاره به اینکه انجمن 168 شعبه در سراسر کشور دارد، عنوان کرد: سالانه 2500 عمل پیوند کلیه با حمایت انجمن انجام می‌شود و 700 عمل آن از افراد مرگ مغزی است. نخستین عمل پیوند کلیه از مرگ مغزی با حمایت انجمن حمایت از بیماران کلیوی انجام شده است.

همچنین وی در گفت وگو با (ایسنا)،‌ گفت: ارتقا روحیه در درمان بیماری‌های صعب‌العلاج نقش مهمی دارد و بیمار با روحیه بهتر رنج کمتری تحمل می‌کنند. در همین راستا بخش روانپزشکی و روانشناسی از امروز در کلینیک شفا راه اندازی شد.

وی ادامه داد: همچنین با قرار گرفتن در آستانه ماه محرم هیئتی مذهبی برای برگزاری مراسم مذهبی در محل کلینیک شفا راه اندازی می‌شود که به نام حضرت ابوالفضل نام گذاری شده است و در مناسبت‌های مختلف، برنامه‌های مذهبی را برای اعضا برگزار می‌کند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha