در پی درج یادداشت «نرگس برای عكاس نمی‌خندد» و گزارش تصویری از وضعیت فعلی دانش‌آموزان حادثه دیده روستای درودزن، وزیر بهداشت برای پیگیری وضعیت درمانی دانش‌آموزان درودزنی دستور اكید داد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از فارس، چهاردهم آذر سال گذشته حادثه تلخی در یكی از مدارس كشور به وقوع پیوست. حادثه‌ای غم‌انگیز از افتادن یك چراغ علاءالدین در كلاس درس كه منجر به سوختگی بسیار شدید 6 دختر و 2 پسر دانش‌آموز شد.
این دانش‌آموزان كه تنها 8 سال داشتند در آتش گرفتار آمدند و در نهایت با سوختگی بسیار شدید روانه بیمارستان ‌شدند.
روز 12 آذر امسال گزارش تصویری و یادداشتی از وضعیت فعلی این دانش‌آموزان در خبرگزاری فارس منتشر شد. روز 13 آذر نیز نظر كاربران خبرگزاری فارس كه بازتاب وسیعی را نشان می‌داد، منتشر شد.
عباس زارع‌نژاد، مدیر كل روابط عمومی وزارت بهداشت در خصوص وضعیت درمانی این دانش‌آموزان به خبرنگار اجتماعی فارس گفت: ‌وزیر بهداشت دستور داده است كه اگر در زمینه درمان و هزینه درمان آن‌ها كمبود وجود دارد، وزارت بهداشت مشكلات را رفع و هزینه درمان را به طور كامل تقبل كند.
وی ادامه داد: در حال حاضر از بهترین پزشكان متخصص برای درمان این دانش‌آموزان استفاده می‌شود.
زارع‌نژاد با بیان اینكه تاكنون مشكل هزینه درمان برای این دانش‌آموزان وجود نداشته است، اظهار داشت: اگر در زمینه هزینه مشكلی وجود داشته باشد طبق دستور مستقیم وزیر بهداشت، كمبودها برطرف خواهد شد.
وی افزود: وزیر بهداشت به معاون توسعه و مدیریت منابع خود دستور داده تا با دانشگاه علوم پزشكی شیراز در ارتباط باشد و اگر در جهت تأمین منابع مالی محدودیت وجود دارد، به طور كامل از سوی وزارت بهداشت تأمین اعتبار شود.
مدیركل روابط عمومی وزارت بهداشت همچنین عنوان كرد كه طی چند روز آینده گزارش كامل از اقدامات درمانی انجام شده برای این دانش‌آموزان در طول یك‌سال گذشته، به خبرگزاری فارس جهت انعكاس ارائه می‌شود.
وی اضافه كرد: در همین راستا و به دستور وزیر بهداشت، هیئتی چهار نفره برای بررسی وضعیت دانش‌آموزان حادثه دیده روستای درودزن، به محل سكونت آنها اعزام می‌شود.

گزارش تصویری مرتبط از خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha