تنها در عرض دو هفته از قرار گرفتن نرم افزار سلامت آقایان بر روی سایت کافه بازار، آمارها نشان دهنده این است که دانلود و نصب این برنامه بر روی تلفن های همراه از مرز 100هزار نفر گذشته است که توجه هرچه بیشتر به نیازهای مردان جامعه برای اطلاع رسانی در مورد سلامت جنسی را می رساند.

دانلود نرم افزار بررسی اندازه آلت تناسلی آقایان از مرز 100هزار نفر گذشت/نیاز به اطلاع رسانی جنسی جدی گرفته شود
سلامت نیوز: تنها در عرض دو هفته از قرار گرفتن نرم افزار سلامت آقایان بر روی سایت کافه بازار، آمارها نشان دهنده این است که دانلود و نصب این برنامه بر روی تلفن های همراه از مرز 100هزار نفر گذشته است که توجه هرچه بیشتر به نیازهای مردان جامعه برای اطلاع رسانی در مورد سلامت جنسی را می رساند.

به گزارش سلامت نیوز، بعد از تحقیق و بررسی های انجام گرفته بر روی پیام های ارسالی کاربران به سلامت نیوز، نگرانی جدی از کوتاهی آلت تناسلی، مسئله ای است که بالاترین آمار را در میان کلیه پیام ها به خود اختصاص داده است.

البته به عقیده اورولوژیست ها در اکثر موارد، نگرانی مردان از کوتاهی آلت تناسلی و مراجعه آنها به کلینک های خانواده بی مورد است و این عده تحت تاثیر تبلیغ های ماهواره ای و اینترنتی قرار گرفته و یا در اثر مشاهده فیلم های جنسی تخیلاتی غیرواقعی از اندازه نرمال آلت تناسلی دارند.

با توجه به این مسئله سلامت نیوز با بهره گیری از مشورت متخصصین متبحر در این زمینه، اقدام به طراحی نرم افزای برای اطلاع رسانی از اندازه نرمال آلت تناسلی مردان کرد و این نرم افزار به صورت رایگان در سایت کافه بازار در دسترس کاربران قرار گرفت.

تنها در عرض یک روز هزاران نفر اقدام به دانلود این برنامه کردند و با گذشت دو هفته از زمان قرار گرفتن نرم افزار بر روی سایت کافه بازار آمار دانلود و نصب فعال این برنامه بر روی تلفن های همراه، از مرز  100هزار نفر گذشت.

پیش بینی می شود به زودی نرم افزار سلامت آقایان در رده نرم افزارهای  برتر سایت کافه بازار که بیشترین آمار دانلود را به خود اختصاص داده است، شناخته شود.
با توجه به این مسئله لازم است در زمینه سلامت جنسی، نیازهای مردان جامعه ما دقیق تر مورد بررسی قرار گیرد و اطلاع رسانی های لازم دراین زمینه صورت پذیرد.
گفتنی است سلامت نیوز در نظر دارد نرم افزارهایی در زمینه انزال زودرس و سایر مشکلات جنسی مردان را نیز طراحی کند و در دسترس کاربران خود قرار دهد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha