سه‌شنبه ۳۰ مهر ۱۳۹۲ - ۱۵:۳۴
کد خبر: 85175

سلامت نیوز : دبیر علمی کنگره تازه‌های غدد و متابولیسم از برگزاری این کنگره از روز یکم تا سوم آبان ماه در مجموعه بیمارستان امام خمینی (ره) توسط پژوهشگاه غدد و متابولیسم دانشگاه علوم پزشکی تهران خبر داد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایسنا ؛ دکتر مریم رزاقی‌ آذر در نشست خبری کنگره تازه‌های غدد و متابولیسم (کودکان و بزرگسالان)، گفت: این کنگره شامل سه سخنرانی جامع، هشت سمپوزیوم، 39 سخنرانی و 59 پوستر است که در ساعات مشخصی برای مطالعه در معرض دید شرکت‌کنندگان قرار می‌گیرد.

دبیر علمی کنگره تازه‌های غدد و متابولیسم با بیان اینکه در این کنگره دیابت و آخرین درمان‌های ارائه شده آن در دنیا بررسی می‌شود، عنوان کرد: این درمان‌ها شامل پیوند سلول، پای دیابتی، پمپ انسولین، بررسی تراکم استخوان می‌شود که موضوعات را به طور مفصل مورد بحث قرار می‌دهد. همچنین شش کارگاه‌ برای پرسش و پاسخ در رابطه با موضوعات بالا برنامه‌ریزی شده است.

رزاقی‌آذر با اشاره به روز جهانی استئوپروز، عنوان کرد: هفته آینده نیز یک کارگاه دو روزه در رابطه با پوکی استخوان خواهیم داشت که در تاریخ هفتم و هشتم آبان ماه برگزار می‌شود و امیدواریم که سطح آموزش را در این زمینه بالا ببریم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha