سلامت نیوز : رئیس گروه پرستاری معاونت درمان سازمان تأمین اجتماعی مدعی شد: بند بند قانون ارتقاء بهره وری به طور کامل در بیمارستانها و مراکز درمانی سازمان تأمین اجتماعی در حال اجراست.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از مهر ؛ مریم گیلوری با بیان اینکه قانون به صراحت بر 44 ساعت کار در هفته (192 ساعت در ماه) تأکید دارد، اظهارداشت: از این رو پرستاران تأمین اجتماعی 176 ساعت در ماه کار می کردند که بنابراین قانون ساعت کار آنها به به 192 ساعت در ماه افزایش یافت.

وی با بیان اینکه طبق قانون سقف اضافه کار 80 ساعت برای پرسنل بیمارستانی تأمین اجتماعی رعایت می شود، افزود: این متن صریح قانون است و اینکه دانشگاه های علوم پزشکی از اجرای آن سر باز می زنند موضوع دیگری است.

رئیس گروه پرستاری معاونت درمان سازمان تأمین اجتماعی با بیان اینکه از 10 بند 8 بند آن ارتباطی به کاهش ساعت کار ندارد، ادامه داد: در یکی از این بندها طبق گفته مدیر کل نیروی انسانی وزارت بهداشت باید برای پرسنل شیفت در گردش روز جمعه 1.5 برابر محاسبه نمی شد که ما نیز پس از اخذ موافقت هیئت مدیره چنین عمل کردیم اما پس از مدتی عنوان کردند که اشتباهی صورت گرفته و باید مجدداً روزهای جمعه (نه دیگر ایام تعطیل) برای پرسنل شیفت در گردش 1.5 برابر محاسبه شود که البته برای اجرا در بیمارستانهای سازمان تأمین اجتماعی باید به تایید هیئت مدیره برسد

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha