سلامت نیوز : دبیرکل انجمن اسلامی جامعه پزشکی ایران تاکید کرد: این انجمن بارها نسبت به سقوط بی سابقه اعتبارات بخش سلامت و کاهش سهم بهداشت و درمان از درآمدهای کشور، تذکر داده بود.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از مهر ؛ دکتر محمدرضا ظفرقندی در بیستمین مجمع عمومی سالیانه انجمن اسلامی جامعه پزشکی ایران افزود: این انجمن یک انجمن صنفی و سیاسی است که از 22 سال پیش بنیانگذاری شده است . این انجمن با مجوز رسمی از وزارت کشور فعالیت خود را آغاز کرده و آیین نامه ها و اساسنامه های خود را به تصویب مجمع عمومی می رساند .

وی گفت: با توجه به انتخابات 24 خرداد و حماسه سیاسی ناشی از آن امروز اعضای انجمن اسلامی جامعه پزشکی ایران با فضایی متفاوت و امیدوارانه گردهم جمع شدند .

ظفرقندی یادآورشد: در سالهای اخیر روزهای سختی را پشت سر گذاشتیم. این انجمن با توجه به وظیفه صنفی خود در سالهای اخیر موضع گیری و بیانیه هایی را منتشر کرد و در آنها عمدتا به دلیل بی توجهی و سقوط بی سابقه اعتبارات بخش سلامت در دولت دهم و کاهش سهم بهداشت و درمان از درآمدهای کشور و همچنین عدم انسجام ساختاری در تصمیم گیری ها و تغییر مکرر مدیران و مسئولان تذکر داد .

وی یادآورشد: در سالهای اخیر به دلیل حاکمیت تفکرات افراطی در حوزه های مختلف به جامعه صدمه وارد شد و این صدمات در بخش سیاست خارجی و اقتصاد نیز وجود داشت.

بیستمین مجمع عمومی سالیانه انجمن اسلامی جامعه پزشکی ایران با حضور وزیر بهداشت و جمعی از اعضای این انجمن در دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی برگزار شد

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha