سلامت نیوز : مدیرکل محیط زیست استان خوزستان اعلام کرد: مسایل زیست محیطی استان امروز با حضور معصومه ابتکار معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان محیط زیست مورد بررسی قرار می گیرد.

احمدرضا لاهیجان زاده در گفت و گو با پانا، اظهار داشت: جلسه ای به منظور رسیدگی به مشکلات و معضلات محیط زیست استان خوزستان طی امروز در اداره محیط زیست استان برگزار می شود و در این جلسه معصومه ابتکار نیز حضور خواهد داشت.

مدیرکل محیط زیست استان خوزستان با اشاره به مشکلاتی که در این استان در حوزه مسایل زیست محیطی وجود دارد، گفت: در این جلسه مساله انتقال آب کارون نیز مورد پیگیری و بررسی قرار می گیرد.

وی در ادامه افزود: همچنین وضعیت تالاب هورالعظیم، تالاب شادگان، سد گتوند و مشکلات آبگیری این سد در این جلسه مطرح و بررسی می شود.

لاهیجان زاده همچنین با اشاره به موضوع ریزگردها و آلودگی هوای استان خوزستان نیز گفت: آلودگی هوای اهواز و ریزگردهای موجود در هوای استان نیز مورد بررسی قرار می گیرد.

همچنین پاپی زاده سخنگوی کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی نیز پیش از این با بیان اینکه گاهی اوقات در اثر بروز پدیده ریزگرد، دید افقی به 500 متر هم نمی رسد و مردم در مواجه با این معضل در آزار هستند، به پانا گفت که لازم است که مسئولان به خودشان بیایند تا این مشکل برطرف شود.

این نماینده مجلس شورای اسلامی همچنین اعلام کرده است که درصد مهاجرت از استان خوزستان افزایش پیدا کرده و بسیاری از فعالان اقتصادی در حال ترک استان هستند و مهاجرت مردم در این منطقه منجر به حاشیه نشینی شهرهای بزرگ از جمله تهران می شود و در پی این امر مشکلات اجتماعی بروز خواهد کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha