سلامت نیوز : عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی درخصوص تحقیق و تفحص از تامین اجتماعی از ارائه گزارش نهایی کمیته تفحص تا دو هفته آینده خبر داد.

عباس قائید رحمت در گفت و گو با پانا، اظهار داشت: در رابطه با بحث تحقیق و تفحص تامین اجتماعی کارهای کارشناسی به سرانجام رسیده و اطلاعات کارشناسان هیات تفحص اخذ شده و در واقع داده ها و اطلاعات مورد بررسی اعضای تیم تفحص قرار گرفته گرفته است.

این نماینده مجلس شورای اسلامی ادامه داد: کسانی که اسم آن ها در پرونده تفحص تامین اجتماعی وجود دارد، این امکان برای آن ها فراهم شده است که اگر اعتراضی دارند می توانند اطلاعات را از هیات تفحص تقاضا کنند و اعتراض خود را اعلام کرده و در جلسه هیات تفحص از خود دفاع کنند.
وی ادامه داد: طبق آئین نامه ای که برای تحقیق و تفحص وجود دارد، می توانیم زمانی که فرایند تفحص انجام می شود و مدیران تغییر می کنند اگر بحثی باشد هیات تفحص به مدیران پیشین اطلاع داده و آن ها می توانند از خود دفاع کنند.
قائید رحمت با اشاره به جزئیات گزارش تفحص از تامین اجتماعی خاطرنشان کرد: ما نمی توانیم جزئیات گزارش هیات تفحص را اعلام کنیم و هنوز این اجازه را نداریم.
وی اضافه کرد: در فرایند تفحص از تامین اجتماعی سه محور مطرح است که می توان به مدیریت سازمان در جذب نیروها و مسایل مالی تامین اجتماعی و بحث اداری و مالی و همچنین بحث درمان و مجموعه درمانی است که تیمی از کارشناسان آن را بحث می کنند.
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: همچنین در فرایند تحقیق و تفحص بحث سازمان های تابعه مانند شستا اهمیت دارد که اطلاعات دقیق آن توسط کارشناسان مورد بررسی قرار گرفته است.
وی گفت: با هماهنگی که در کمیسیون اجتماعی مجلس شده است حداکثر تا دو هفته آینده گزارش نهایی آن ارائه می شود.
این نماینده مجلس شورای اسلامی در پایان اظهار داشت: هفته گذشته هم موضوع تحقیق و تفحص مورد بررسی قرار گرفت و کمیته تفحص جلسه ای را برگزار کردند و گزارش اولیه مورد بررسی قرار گرفت البته پیش از قرائت گزارش نهایی تفحص از تامین اجتماعی، اعضای هیات یک جلسه دیگر نیز برگزار می کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha